Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:10:52 GMT

یورو ۲۰۲۰| ترکیب تیم‌های بلژیک و روسیه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۹۰۸

یورو ۲۰۲۰| ترکیب تیم‌های بلژیک و روسیه اعلام شد

ترکیب تیم‌های ملی بلژیک و روسیه برای برگزاری دومین دیدار گروه B رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چهارمین دیدار رقابت‌های یورو 2020، از ساعت 23:30 امشب (شنبه - 22 خرداد) تیم‌های ملی بلژیک و روسیه  از گروه B  مسابقات در ورزشگاه سنت‌پترزیورگ استادیوم روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرتو مارتینز و استانیسلاو چرچسوف سرمربیان تیم‌های ملی بلژیک و روسیه پیش از این دیدار ترکیب تیم‌های‌شان را به شرح زیر اعلام کردند:

بلژیک: تیبو کورتوآ، توبی آلدروایرلد، ادریک بویاتا، یان فرتونگن، یوری تیلمانس، روملو لوکاکو، یانیک کاراسکو، دریس مرتنز، تورگان ازار، لیندر دندونکر و تیموتی کاستانیه

روسیه: آنتون شونین، ماریو فرناندز، آندره‌ای سمنوف، ماگومد ازدوئف، دیمیتری بارینوف، رومن زوبنین، گئورگی ژیکیا، الکساندر گولوین، یوری ژیرکوف، آرتم جیوبا و دالر کوزیائف

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی روسیه تیم ملی بلژیک یورو 2020 تیم ملی روسیه تیم ملی بلژیک یورو 2020 بلژیک و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟

میلان و اینتر قصد تقویت خط حمله خود را دارند

طرفداری | یاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بولونیا 60 میلیون یورو قیمت دارد. 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مثل روز گذشته بار دیگر گزارش داد علاوه بر تیم های انگلیسی (استون ویلا، آرسنال و منچستریونایتد) دو تیم اینتر و میلان هم یاشوا زیرکزی را می خواهند. با توجه به جدایی اولیویه ژیرو، میلان فیکس شدن را به زیرکزی تضمین می کند و آمادگی پرداخت دستمزد خالص سالانه 4 میلیون یورویی به او را دارد درحالی که این مهاجم 22 ساله ممکن است در اینتر نیمکت نشین مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز شود.

قیمت زیرکزی 60 میلیون یورو تعیین شده و میلان قصد دارد الکسیس سائلماکرز که به صورت قرضی در بولونیا حضور دارد را وارد معامله کند (با ارزش 10 میلیون یورو). اینتر نیز جووانی فابیان را در بولونیا دارد که می تواند با استفاده از او قیمت زیرکزی را کاهش دهد. چگونه؟ فابیان در تابستان 2023 با بند بازخرید 12 میلیون یورویی (قابل استفاده در تابستان 2025) به بولونیا فروخته شد که این باعث می شود روسوبلو نتواند این هافبک 20 ساله و در حال رشد را با قیمت بیشتری در آینده به فروش برساند. از این رو نراتزوری می تواند این بند را به نفع بولونیا حذف کند تا قیمت زیرکزی کمتر شود.

اینتر یک بازیکن جوان نیز به نام والنتین کاربونی دارد که می تواند برای رسیدن به زیرکزی او را با 30 میلیون یورو به فروش برساند. نراتزوری در نقل و انتقالات ژانویه پیشنهاد 20 میلیون یورویی فیورنتینا برای وینگر ملی پوش و 19 ساله آرژانتینی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد را رد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد