Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@14:25:39 GMT

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه های شهرستان بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۹۱۲

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه های شهرستان بویراحمد

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک جوان و یک نوجوان در رودخانه بشار در شهرستان بویراحمد به علت غرق شدگی خبرداد.

به گزارش ایسنا؛ «جهانبخش وحدت نژاد» افزود: ساعت ۱۸ در روز جمعه، ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ در پی گزارشی به مرکز ارتباطات اورژانس استان مبنی بر غرق شدگی جوان ۲۶ ساله در منطقه« گردو کَنْگَک» از توابع تنگ سرخ اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: بلافاصله اورژانس به محل حادثه اعزام شد که متاسفانه پس از یک ساعت جسد این جوان پیدا و از آب بیرون آورده شد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدگی یک نوجوان در رودخانه بشار خبر داد و خاطرنشان کرد: ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ به مرکز ارتباطات اورژانس تماسی مبنی‌بر غرق شدگی یک نوجوان ۱۱ ساله بعلت آشنا نبودن به فن شنا در محدوده پارک مهرورزی داشتیم.

وحدت نژاد تصریح کرد: وقتی جسد از آب بیرون کشیده شد که فاقد علائم حیاتی و فوت کرده بود اما با این وجود نیروهای اورژانس احیا را آغاز کردند و تا بیمارستان هم ادامه داشت اما تلاش‌های انجام شده برای احیا نشد و متاسفانه فوت کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان