Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا درباره ماجرای دلهره‌آوری که در جریان بازی تیم‌های ملی دانمارک و فنلاند رخ داد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، پس از اتفاقی که در دقیقه ۴۳ بازی امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال دانمارک و فنلاند برای کریستین اریکسن رخ داد و به نظر می‌رسید که او دچار ایست قلبی شده است، اتحادیه فوتبال اروپا در بیانیه‌ای کوتاه در خصوص وضعیت ستاره تیم ملی دانمارک و سرنوشت این بازی توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا در صفحه مربوط به بازی نخست گروه B نوشته است: به دنبال وضعیت اضطراری که برای کریستین اریکسن، بازیکن تیم ملی دانمارک رخ داد، یک نشست بحران با حضور اعضای هر دو تیم و داوران بازی برگزار شد که نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد. بازیکن به بیمارستان انتقال داده شده و حال او پایدار است.

با توجه به این بیانیه به نظر می‌رسد که خطر مرگ از بیخ گوش ستاره اینتر رد شده است، هر چند اتفاق ترسناکی که برای او رخ داد بازی را تعلیق کرد و حالا باید دید که برای ادامه این مسابقه چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین یورو 2020 دانمارک مشرق یوفا تیم ملی دانمارک کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024

تیم‌های اروپایی با 26 بازیکن به بزرگترین تورنمنت فوتبالی این قاره می‌روند. 

طرفداری | یوفا به درخواست تعدادی از تیم‌های بزرگ اروپایی چراغ سبز نشان داده است. 

به گزارش دیلی میل؛ پس از مصاحبه‌های گرت ساوتگیت، روناد کومان و یولیان ناگلزمان، یوفا در حال ارزیابی ایده افزایش عمق ترکیب تیم‌ها در مسابقات یورو 2024 است. در حال حاضر، هر تیم می‌تواند 23 بازیکن به همراه داشته باشد اما به دلیل احتمال مشکلات مصدومیت بازیکنان، ایده افزایش این رقم به 26 نفر مطرح شده است. سخنگوی یوفا در این مورد گفت:

ما به نظرات سرمربیان تیم‌های ملی در خصوص تعداد بازیکنان یورو ۲۰۲۴ توجه کرده‌ایم. در تاریخ ۸ آوریل جلسه‌ای با تیم‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود و در آن زمان یوفا به نظرات مربیان گوش خواهد داد. هر پیشنهادی در این زمینه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت

گفته می‌شود انگلیس و آلمان برای حضور 26 بازیکن فشار می‌آورند. این حس وجود دارد که حمایت کافی برای تصویب این افزایش توسط یوفا که با نظر مربیان هدایت می‌شود، وجود دارد.در یورو 2020 که به دلیل همه‌گیری کرونا با تاخیر برگزار شده بود، به تیم‌ها اجازه داده شد ۲۶ بازیکن را به لیست خود اضافه کنند. با این حال، سرمربیان تنها می‌توانستند ۱۲ بازیکن ذخیره انتخاب کنند، به این معنی که سه بازیکن به طور کلی از لیست نهایی کنار گذاشته می‌شدند. این رویه برای تعدادی از مربیان، از جمله گرت ساوتگیت، مشکل ساز شده بود، چرا که او از برهم خوردن روحیه تیمش بیم داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟