Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:29:09 GMT

لغو نشست خبری ساوت گیت به خاطر اریکسن

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۹۲۵

لغو نشست خبری ساوت گیت به خاطر اریکسن

با درخواست مسئولان انگلیسی، نشست خبری گرت ساوت گیت قبل از دیدار برابر کرواسی لغو شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، بعد از اتفاق پیش آمده برای کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک برابر فنلاند و سکته قلبی او در زمین، مسئولان انگلیسی با موافقت یوفا نشست خبری خود قبل از دیدار برابر کرواسی را لغو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اریکسن که در اینتر بازی می‌کند، سابقه چندین فصل بازی برای تاتنهام را دارد و با این تیم نایب قهرمان لیگ قهرمانان نیز شد.

دیدار انگلیس و کرواسی فردا برگزار می شود.

یوفا بدون اعلام جزئیات اعلام کرده است که وضعیت اریکسن پایدار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرت ساوت گیت تیم ملی فوتبال انگلیس یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین وفایی، اسنوکر باز ایرانی که در رده نوزدهم جهان قرار دارد، در رقابت‌های جدول اصلی اسنوکر قهرمانی جهان برابر جاد ترامپ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

بعد از این رقابت‌ها وفایی از شرایط میزبانی و بوی بدی که در محل برگزاری رقابت‌ها یعنی تئاتر کروسیبل وجود داشت انتقاد کرد. این سالن تاریخی در شفیلد قرار دارد و علاوه بر اجراهای تئاتر، این سالن میزبان مسابقات جهانی اسنوکر است.

شان مورفی، اسنوکر باز انگلیسی در واکنش به صحبت‌های حسین وفایی گفت: وفایی! خودت را آموزش بده  و دیگر این‌جا برنگرد. او مجبور نیست که به این‌جا بیاید. این زمین مقدس است و برای من به عنوان یک اسنوکرباز حرفه‌ای تقریباً توهین‌آمیز است که او صراحتاً در مورد خانه ما این‌طور اظهار نظر کند.  همیشه مادرم به من یاد داده است، اگر حرف خوبی برای گفتن ندارید، چیزی نگویید. شاید این مکان آن‌طور که برای ما خاص است، برای حسین خاص نباشد اما این زمین برای بازیکنان اسنوکر مقدس است و حسین باید این را به خاطر داشته باشد.

وفایی درباره سالن کروسیبل چه گفت؟

حسین وفایی با انتقاد شدید از کروسیبل گفت که سالن نمادین اسنوکر جهان بوی بد می‌دهد و نیاز به رنگ آمیزی دارد. وفایی هم‌چنین اعلام کرد ترجیح می‌دهد دیگر در این سالن بازی نکند. او در صحبت‌هایش گفت: وقتی در کنار این سالن قدم می‌زنیم بوی بد به مشام می‌رسد. من صادق هستم وقتی در هر کشور می‌رویم و امکانات و رفتار خوبی می‌بینیم انتظار داریم در اینجا نیز شرایط خوب باشد ولی این‌طور نبود.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلیس برگزار خواهد شد. حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان بودند که سرخوش در دور مقدماتی حذف شد و وفایی نیز بعد از برتری برابر حریفانش در دور مقدماتی به جدول اصلی رسید و برابر جاد ترامپ قهرمان پیشین جهان شکست خورد.

دیگر خبرها

  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)