Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی حکمی از سوی خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز، ویدا صادقی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی این نیروگاه منصوب شد.

در مراسم معارفه او که با حضور معاونان و مدیران نیروگاه برگزار شد، محمدی ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و اهمیت جایگاه بانوان توانمند در جامعه، اهتمام، توجه و افزایش کارآمدی سرمایه‌های انسانی، ایجاد نظام اداری بهره ور و بهینه سازی ساختار سازمانی را مهمترین رسالت سرپرست جدید معاونت منابع اسانی و کارکنان این مجموعه دانست و بر همکاری و تعامل سایر بخش‌های نیروگاه با این معاونت در پیشبرد اهداف سازمانی تاکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ صادقی ریاست اداره H.S.E نیروگاه رامین را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه رامین حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار در مازندران

سرپرست معاونت تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار در مازندران خزانه گیری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، غلامرضا رعیت پناه سرپرست معاونت تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران  با اشاره به خزانه گیری 167 هزار هکتار اراضی شالیزاری استان گفت: تاکنون 173 هزار و 299 هکتار از اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار شد.

وی میزان خزانه گیری را  167 هزار و 126 هکتار عنوان و بیان کرد: بیمه زراعت برنج در 805 هکتار اراضی شالیزاری استان انجام شد.

سرپرست معاونت تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران افزود: 290 تن بذر برنج پر محصول و اصلاح شده محلی میان کشاورزان شالیکار استان توزیع و مصرف شده است.

رعیت پناه با اشاره به فعالیت 178 بانک نشا برنج در استان یادآور شد: ذخیره سازی آب سد‌ها و آببندان‌های استان انجام شده است.

رعیت پناه تصریح کرد: میزان ذخیره آب سد‌های استان 241 میلیون متر مکعب بوده و ظرفیت آببندان‌ها هم 370 میلیون متر مکعب است.

رعیت پناه گفت: 131 نمونه آزمون خاک هم انجام شد و سطح ابلاغی برنج استان در سال زراعی  215 هزار هکتار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • بیش از ۴۱ هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی زیر کشت غلات است
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار در مازندران