Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: همایش روشنگری و بصیرتی «رای اولی ها» در شهر لاهرود با هدف آگاهی بخشی برای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همایش روشنگری و بصیرتی «رای اولی ها» در شهر لاهرود به منظور تحقق بخشیدن به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و با هدف ترغیب، آگاهی بخشی  ایجاد انگیزه و نشاط جهت شرکت پرشور در انتخابات پیش رو برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این همایش روز دوشنبه 24 خرداد ماه راس ساعت ساعت 9:30 صبح در هنرستان شهید چمران شهر لاهرود با مشارکت و همکاری اداره آموزش و پرورش، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده، حوزه مقاومت بسیج شهدا، پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری، هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) این شهر برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: سرهنگ پاسدار محمد پورمند، فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر سخنران ویژه این همایش خواهد بود و با حضور مسئولان، دانش آموزان مدارس، بسیجیان پایگاه های مقاومت، نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش لاهرود انجام خواهد پذیرفت.

 

اسبری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات یک فریضه است، تصریح کرد: رای اولی ها با حضور در انتخابات، اولین تجربه را در مشارکت برای تعیین سرنوشت کشور خود به دست می آورند بنابراین با شور و اشتیاق مضاعف و پررنگ تر در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) یادآور شد: حضور با بصیرت و آگاهانه رای اولی ها در انتخابات به منزله اولین جشن تکلیف سیاسی آنان محسوب می شود و موجب افزایش شور انتخاباتی در کنار سایر اقشار مختلف مردم خواهد بود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر لاهرود امامزاده سید ابراهیم خراسانی ع همایش رای اولی ها اردبیل رای اولی ها شهر لاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین