Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:30:50 GMT

شهرجردی هم سهمیه نگرفت/ سهمیه های کاراته افزایش نیافت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۰۰۶

شهرجردی هم سهمیه نگرفت/ سهمیه های کاراته افزایش نیافت

به گزارش خبرنگار مهر، اوبالفضل شهرجردی عضو تیم ملی کاراته ایران در رقابتهای انتخابی المپیک که در پاریس جریان دارد، در مرحله نهایی به روی تاتامی رفت و با کسب سه شکست برابر حریفانی از آمریکا، چین تایپه و کره جنوبی از کسب سهمیه بازماند.

شهرجردی دور نخست ۲۵.۶۶ بر ۲۴.۶۶ نتیجه را به «آریل تورس» از آمریکا واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس ۲۵.۹۸ بر ۲۵.۲۶ در پیکار با «پارک هیجون» از کره جنوبی بازنده تاتامی را ترک کرد. نماینده کشورمان در دیدار پایانی ۲۵.۶۲ بر ۲۴.۲۸ مقابل «وانگ» کره‌ای باخت از کسب سهمیه بازماند.

وی صبح امروز دور نخست را با کسب امتیاز ۲۴.۸۸ و عنوان صدرنشین پشت سر گذاشت، سپس در گروهی که فرانسه، پرو، مصر، فیلیپین، روسیه، اتریش و اسلواکی حضور داشتند با ثبت امتیاز ۲۴.۶۶ به عنوان نفر نخست راهی دور سوم شد. وی در این مرحله هم با امتیاز ۲۵.۸ به عنوان نفر دوم به دور چهارم و دیدار رده بندی رفت و در این دیدار نیز «یوجی هارا» از سوئیس را ۲۵.۸۶ بر ۲۵.۴۶ از پیش رو برداشت و به مرحله نهایی صعود کرد.

تیم ملی کاراته در این مسابقات چهار نماینده داشت که امیرمهدیزاده، رزیتا علیپور و فاطمه صادقی توفیقی در کسب سهمیه نداشتند.

با این وجود پرونده کاراته ایران برای حضور در بازیهای المپیک توکیو با چهار سهمیه در کومیته توسط سارا بهمنیار، حمید عباسعلی، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده بسته شد.

کد خبر 5233188

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته ابوالفضل شهرجردی کسب سهمیه المپیک تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ ملت های والیبال کشتی آزاد مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال بحرین تورنمنت بين المللي کاراته والیبال لهستان کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به سهمیه المپیک برسیم

سرمربی تیم ملی والیبال پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است، یاد دارم که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، افزود: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست دهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: ایرنا کد خبر 747548

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی