Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اوبالفضل شهرجردی عضو تیم ملی کاراته ایران در رقابتهای انتخابی المپیک که در پاریس جریان دارد، در مرحله نهایی به روی تاتامی رفت و با کسب سه شکست برابر حریفانی از آمریکا، چین تایپه و کره جنوبی از کسب سهمیه بازماند.

شهرجردی دور نخست ۲۵.۶۶ بر ۲۴.۶۶ نتیجه را به «آریل تورس» از آمریکا واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس ۲۵.۹۸ بر ۲۵.۲۶ در پیکار با «پارک هیجون» از کره جنوبی بازنده تاتامی را ترک کرد. نماینده کشورمان در دیدار پایانی ۲۵.۶۲ بر ۲۴.۲۸ مقابل «وانگ» کره‌ای باخت از کسب سهمیه بازماند.

وی صبح امروز دور نخست را با کسب امتیاز ۲۴.۸۸ و عنوان صدرنشین پشت سر گذاشت، سپس در گروهی که فرانسه، پرو، مصر، فیلیپین، روسیه، اتریش و اسلواکی حضور داشتند با ثبت امتیاز ۲۴.۶۶ به عنوان نفر نخست راهی دور سوم شد. وی در این مرحله هم با امتیاز ۲۵.۸ به عنوان نفر دوم به دور چهارم و دیدار رده بندی رفت و در این دیدار نیز «یوجی هارا» از سوئیس را ۲۵.۸۶ بر ۲۵.۴۶ از پیش رو برداشت و به مرحله نهایی صعود کرد.

تیم ملی کاراته در این مسابقات چهار نماینده داشت که امیرمهدیزاده، رزیتا علیپور و فاطمه صادقی توفیقی در کسب سهمیه نداشتند.

با این وجود پرونده کاراته ایران برای حضور در بازیهای المپیک توکیو با چهار سهمیه در کومیته توسط سارا بهمنیار، حمید عباسعلی، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده بسته شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاراته ابوالفضل شهرجردی کاراته کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان موفق شد با کسب امتیاز لازم سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد