Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@13:53:55 GMT

واکنش ستاد مقابله با کرونا به اظهارات رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۰۵۲

دبیرخانه ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به اظهارات سید ابراهیم رئیسی مبنی بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مطابق با مجوز در تجمع انتخاباتی اهواز، تاکید کرد: برغم تاکیدات ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا در استان خوزستان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی، در تجمع انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دستورالعمل های مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا، رعایت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در این رابطه، آمده است: براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان، مجوز صادر شده برای ستاد انتخاباتی آقای رئیسی برای ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور حداکثر۴ هزار نفر با رعایت فاصله ۴ متری برای هر نفر در محل تجمع بوده است که در ساعت ۱۹ بدلیل حضور تنها ۴۰۰ نفر در محل تجمع، این مراسم در زمان مقرر آغاز نمی شود.

براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان، در نهایت با پیگیری عوامل استانی ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات، بالغ بر ۴ هزار نفر از ۲۸ شهرستان استان با اتوبوس به محل سخنرانی اعزام و تجمع انتخاباتی در ساعت ۲۲ آغاز می شود و آنچه در این تجمع انتخاباتی برگزار شده برخلاف تمامی دستورالعمل ها و مجوزها بوده و پروتکل های بهداشتی مقرر شده از سوی ستاد ملی کرونا رعایت نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره زنده تلویزیونی در اعتراض یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ( محسن مهر علیزاده) درمورد برگزاری تجمع انتخاباتی در اهواز بدون رعایت پروتکل های بهداشتی که برای مردم خطرآفرین بوده و سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته است، مدعی شد که این تجمع با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شده است.


منبع: همشهری آنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا تجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی

به گزارش خبرنگار مهر عصر امروز جمعی از بانوان تهرانی در حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی و بدپوششی در میدان ولیعصر و میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

حاضران در این تجمع در شعارهایی خطاب به مسؤولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه قضائی خواستار برخورد با پدیده بدحجابی و بی حجابی شدند.

معصومی یکی از حاضران در این تجمع به خبرنگار مهر گفت: اکثر بانوانی که امروز برای تجمع آمده‌اند خانواده شهدا و از نیروهای انقلابی هستند که خواستار اجرای حکم الهی و مقابله با بی حجابی و حرام سیاسی که حضرت آقا فرمودند هستند.

وی ادامه داد: حاضران در این تجمع از مسؤولان قوه قضائیه، دولت، وزارت کشور و شهرداری تقاضا دارند که چالش تحمیلی بی حجابی را جمع کنند زیرا این مسئله تبدیل به مسئله امنیتی شده و امنیت اخلاقی شهر ما به خطر افتاده است.

این فرزند شهید افزود: چنین وضع ظاهری در حوزه پوشش و بی حجابی زیبنده شهری که ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است نیست و همه این خانواده شهدا خواستار این هستند که این وضعیت سامان یابد.

وی ادامه داد: مسئله بعدی که خواست این افراد هست، حمایت از اجرای طرح نور فراجاست است که قوه قضائیه و مجلس و نماینده‌ها باید از این طرح حمایت کنند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که از روز شنبه برای اجرای این طرح ورود کرده تشکر می‌کنیم.

وی گفت: ترک فعل دستگاه‌های ۲۶ گانه باعث شده است که حتی امرین به معروف که یک فریضه الهی را اجرا می‌کردند دیگر جرأت اجرای این فریضه را نداشته باشند.

کد خبر 6085880 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی