Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامه نیوز: حبیب الله بور بور در گفتگو با نامه نیوز درباره ارزیابی مناظره سوم نامزده های انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای همتی فرافکنی می کرد بسیار ناجوانمردانه حرف می زد. او هم آقای روحانی را رد کرد و هم مدعی بود که نگذاشتند دولت کار کند، آخر متوجه نشدیم او دقیقا چه می گوید چون هر دو جریان «حاکم بر دولت» و «منتقد به دولت» را می زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بالاخره کشور دو جریان سیاسی بیشتر ندارد. معتقدم هم اصولگراها و هم اصلاح طلبان تصمیم خود را گرفته اند که می خواهند به چه نامزدی رأی بدهند بنابراین هر کسی که طرفدار اصلاحات باشد با دیدن این مناظره اصولگرا نمی شود و هر کسی که طرفدار اصولگرایی باشد با این مناظره اصلاح طلب نمی شود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تأکید کرد: مردم عادی نگاه می کنند جریان کلی کشور به کدام سو می رود. قاطبه مردم نیز به جریان کلی می پیوندد بنابراین مناظره سوم نامزدها تحولی در آرایش صحنه انتخابات ایجاد نمی‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات 1400 بور بور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس