Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت لازینسکی که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای بازی‌های المپیک توکیو و مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود امروز (شنبه) در شهر ورشو لهستان برگزار شد که پنج وزن نخست سه نماینده کشورمان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به میدان رفتند و امین میرزازاده با پیروزی مقابل علی‌اکبر یوسفی در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت و یوسفی نیز صاحب مدال نقره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم  در بالای جدول علی‌اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه یک بر یک هیکی نابی دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر یک  ادوارد پاپ از آلمان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

در آن سوی جدول نیز امیر قاسمی‌منجزی در دور نخست مقابل مامینجان عبدالله‌یف قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف مقابل میرزازاده از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امین میرزازاده نیز در دور اول با نتیجه ۲ بر یک از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت. وی در دور دوم مقابل مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی با نتیجه یک بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل مامینجان عبدالله‌یف قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.
دیدار فینال بین ۲ نماینده کشورمان برگزار شد که امین میرزازاده با نتیجه ۳ بر یک از سد علی‌اکبر یوسفی گذشت و به مدال طلا دست یافت. یوسفی نیز صاحب مدال نقره شد.

فردا و در رقابت‌های پنج وزن دوم، محمدهادی ساروی و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

با توجه به اعلام کادر فنی، رقابت‌های لهستان انتخابی المپیک ۲۰۲۱ توکیو برای نمایندگان کشورمان محسوب می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی امین میرزازاده اتحادیه جهانی کشتی امیر قاسمی منجزی امین میرزازاده تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد علی اکبر یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس

امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال 2023 آسیا انتخاب شد...

طرفداری| در مجمع سالیانه شورای کشتی قاره کهن به امین میرزازاده لوح تقدیر اهدا شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال 2023 میلادی به عنوان برترین فرنگی کار سال آسیا معرفی شد. نماینده ایران به عنوان نامزد آقای ورزش ایران در سال 1402 هم معرفی شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد