Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال فنلاند و دانمارک امشب و در چارچوب دیدار‌های مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که در اواخر نیمه اول این بازی و در حالی که ۲ تیم با تساوی بدون گل قصد رفتن به رختکن را داشتند کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک پیش از پایان نیمه اول، بدون برخورد با بازیکنی دیگر روی زمین افتاد و پس از گذشت دقایقی با پوشش هم تیمی‌ها و کادر پزشکی به بیرون از زمین منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با انتشار تصویری از خود به همراه کریستین اریکسون، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

" افکار و دعا‌های ما با کریستین اریکسن و خانواده اش است.
دنیای فوتبال به امید خبر‌های خوب در کنار هم ایستاده‌اند.
من امیدوارم که شما را زودتر در زمین پیدا کنم (ببینمت)، کریس! قوی باش! "

فدراسیون فوتبال دانمارک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که اریکسون دچار حمله قلبی شده است و اکنون در وضعیت پایدار قرار دارد.

با این حال دیدار ۲ تیم پس از وقفه‌ای نزدیک به ۹۰ دقیقه، از ساعت ۲۳ پیگیری شد.

بیشتر بخوانید

یورو ۲۰۲۰ / یوفا: اریکسن زنده است و شرایط پایداری دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو جام ملت های اروپا فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!

سردار آزمون بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت چند دقیقه بعد از ورود به زمین در نیمه دوم بازی امشب رم و بولونیا موفق به گلزنی شد.

تیم رم امشب از هفته سی و سوم رقابت‌های سری A ایتالیا به مصاف بولونیا رفته است که این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا در جریان است.

اما یکی از اتفاقات مهم این بازی گلزنی سردار آزمون مهاجم رم بود که بعد از گذراندن دوره مصدومیت در نیمه دوم و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ موفق شد برای رم گلزنی کند.

آزمون برای این گل که با واکنش‌های پی‌در پی دروازه‌بان بولونیا در دفع توپ همراه بود تسلیم نشد و در نهایت اصرار مهاجم ایرانی برای گلزنی جواب داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سردار آزمون سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • صحنه هایی زیبا از بازگشت اسون گوران اریکسون به ورزشگاه تیمی که بیش از 40 سال پیش با آن قهرمان جام یوفا شد / فیلم
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی