Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@12:40:52 GMT

کشتی جام پیتلاسینسکی | میرزازاده طلایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۱۸۵

امین میرزازاده با کسب مدال طلا سهمیه المپیک گرفت.

مسابقات کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی از امروز در ورشو لهستان آغاز شد که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده به مدال طلا دست یافت.

علی اکبر یوسفی در دور نخست به مصاف روماس فریدریکاس از لیتوانی رفت و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد. وی در ادامه در مصاف با هیکی نابی قهرمان جهان از استونی یک -یک پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی در نیمه‌نهایی در مصاف با ادوارد پاپ از آلمان ۲ بر یک پیروز شد و به فینال صعود کرد. وی در فینال مقابل میرزازاده مبارزه کرد و ۳ بر یک شکست خورد.

امین میرزازاده نیز در دور اول با یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی مبارزه کرد و ۲ بر یک به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم‌نهایی مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی را با نتیجه یک -یک از پیش رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد.

میرزازاده در این مرحله مقابل عدالت یف از ازبکستان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و حریف یوسفی در فینال شد. میرزازاده توانست مدال طلای این مسابقات را به دست آورد و یوسفی نیز نایب قهرمان شد.

امیر قاسمی منجزی در دور نخست به مصاف مامینجان عبداله یف قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان ۸ بر صفر مغلوب شد و باتوجه به عدم حضور حریفش در فینال، وی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بر اساس اعلام کادرفنی این مسابقات به منظور انتخابی المپیک توکیو محسوب می‌شود براین اساس امین میرزازاده نماینده کشورمان در المپیک توکیو خواهد بود.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس بهتاش فریبا در طرفداری: علی کریمی دوست ندارد کارهای خیرش رسانه ای شود اما من می گویم! احمد نوراللهی یک بازی 8 پوشید، دو بازی 15 | هیچ خطری تیم ملی را تهدید نمی کند سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان ادن هازارد: هرگز به جدایی از رئال مادرید فکر نکرده ام؛ می خواهم نشان دهم که برای این تیم ساخته شده ام ایتالیا در رویای فتح یورو 2020 / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امین میرزازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک فرانسه امروز در قرقیزستان پیگیری شد  که امین کاویانی نژاد در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم با حساب ۶ بر ۵ از سد لی یو از چین عبور کرد و با صعود به فینال سهمیه درالمپیک را بدست آورد.
در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز علیرضا مهمدی با حساب ۳ بر ۲ جالگاسبای بردی مرادف از ازبکستان را در مرحله نیمه نهایی شکست داد و با گام گذاشتن به فینال سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.
این مسابقات با راه یابی فرنگی کاران به فینال پایان یافت و کشتی گیران صعود کننده به دیداز پایانی سهمیه المپیک را تصاحب کردند.
فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان مربی از استان هدایت ملی پوشان کشورمان را برعهده داشت.
مهدی بشیرزاده داور بین المللی کشور مان دراین مسابفات به قضاوت پرداخت.
پیش از این مهدی محسن نژاد و امین میرز ازاده سهمیه المپیک پاریس کسب کردند.
شهر پاریس فرانسه از پنجم تا بیست ویکم مردادماه میزبان مسابقات المپیک خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • ۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!