Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@05:25:54 GMT

مهاجمان تبر به دست تسلیم شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۲۵۱

دو مرد شرور که با یک تبر به راننده خودروی پژو حمله و وی را بشدت مجروح کرده بودند پس از 20 روز خود را ‏به مرجع قضایی معرفی کردند.

به‌ گزارش ایران، اوایل خرداد فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد سرنشین یک خودروی پژو ‏پرشیا در جاده کمربندی گرگان با راننده یک خودروی پژو «آردی» درگیر شده و با ضربه‌های تبر راننده را بشدت مجروح کرده و ‏با همدستش متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که انتشار این تصاویر در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت پلیس بلافاصله به آن واکنش نشان داده و سرهنگ رضا ‏رضی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به درگیری و نزاع همراه با تبر در گرگان، از دستور ویژه فرمانده ‏انتظامی استان برای دستگیری عامل تبرکشی خبر داد و گفت: شامگاه جمعه 31 اردیبهشت به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های ‏پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری شدید در کمربندی گرگان حوالی خط زنگیان، بلافاصله مأموران آگاهی و اطلاعات ‏کلانتری ۱۳ شهرستان به محل اعزام شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد ضاربان و مجروح حادثه از دوستان قدیمی بوده‌اند ‏که به‌ دنبال یکسری اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه مجروح بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد مضروب به ‏دلیل ضربات تبر از چند ناحیه پا، دست و کمر و سر مجروح شده و حال عمومی وی رضایتبخش نیست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی گلستان برای دستگیری هرچه ‏سریع‌تر عامل تبرکشی، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است،اما روز ‏گذشته دو متهم تحت تعقیب این پرونده وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند با پای خود به اداره پلیس رفته و تسلیم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اعلام این خبر به میزان گفت: با ‏پیگیری‌های دستگاه قضایی، ضاربان درگیری کمربندی گرگان، خود را به بازپرس پرونده معرفی کردند و پس از تفهیم اتهام دو ‏متهم این درگیری با صدور قرار، روانه زندان شدند.‏

وی در پایان تأکید کرد: دستگاه قضایی با اشخاصی که قصد ایجاد خدشه به امنیت جامعه دارند، بدون هیچ‌گونه مسامحه و با ‏جدیت برخورد خواهد کرد‎.‎

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهاجمان تبر تسلیم انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد