Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@18:59:07 GMT

۹ سال حبس برای قاتل و خواهرزنش

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۲۵۳

حکم مجازات مردی که با همدستی خواهرزنش باجناق خود را به‌قتل رسانده بودند در دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد.

به ‌گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال 91 با گزارش قتل مردی 57 ساله به‌نام نادر در خانه‌اش در محدوده یوسف آباد آغاز شد.

تحقیقات مأموران نشان می‌داد که او یک تاجر آهن است و با کسی هم اختلافی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن همسر او مورد بازجویی قرار گرفت که مدعی شد در زمان قتل با فرزندانش در خانه نبوده است و پس از بازگشت به خانه با پیکر بی‌جان همسرش مواجه شده است.

تلاش مأموران برای افشای راز قتل بی‌نتیجه ماند تا اینکه شش سال بعد پلیس متوجه شد همسر مقتول با مردی به‌نام سعید رابطه پنهانی دارد وقتی سعید تحت بازجویی قرار گرفت پرده از راز جنایت قدیمی برداشت. او در بازجویی‌ها گفت: من چند سال بعد از قتل نادر با فریبا آشنا شدم. در یک میهمانی شوهر خواهر فریبا به من گفت او عامل قتل باجناقش است.

پس از این اظهارات فریبا دوباره بازداشت شد که این بار او اعتراف کرد و گفت: شوهرم مرد بداخلاقی بود و مدام آزارم می‌داد. نادر 20 سال از من بزرگتر بود و بچه دار نمی‌شد سال‌ها تحت درمان بودیم تا اینکه صاحب یک دختر و پسر شدیم. اما نادر همیشه به من می‌گفت اگر نمی‌توانی با من زندگی کنی طلاقت را بگیر و برو و این حرف‌ها برای من که جوانی‌ام را برای او گذاشته بودم خیلی سنگین بود.

فریبا ادامه داد: یک روز با خواهرم درددل کردم و به او گفتم از این زندگی خسته شده‌ام و از او خواستم تا با همکاری شوهرش نادر را از بین ببریم. بعد هم نقشه قتلش را کشیدیم. من به نادر قرص خواب دادم و از خانه بیرون رفتم و بعد هم شوهر خواهرم مهدی با اسلحه وارد شد و او را کشت.

با اعتراف‌های فریبا، مهدی هم بازداشت شد و به قتل باجناقش اعتراف کرد.

پس از اعترافات متهمان و بازسازی صحنه قتل پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در آن جلسه فرزندان مقتول از قاتل پدرشان اعلام گذشت کردند اما خواهر مقتول وقتی متوجه این ماجرا شد به دادگاه رفت و گفت برادرش بچه دار نمی‌شده و اولیای دم فرزندان مقتول نیستند تا بتوانند گذشت کنند.

در ادامه دستور نبش قبر مقتول برای آزمایش DNA صادر شد ولی فرزندانش با رد ادعای عمه‌شان عنوان کردند که به خاطر لطمه‌های روحی و حیثیتی حاضر به انجام آزمایش نیستند. ضمن اینکه فریبا مدارک پزشکی به دادگاه ارائه کرد که ثابت می‌کرد آنها فرزندان مقتول هستند و از این‌رو طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی پرونده برای رسیدگی از لحاظ عمومی جرم به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهمان اظهارات‌شان را بار دیگر تکرار کردند.

با پایان دفاعیات متهمان، قضات وارد شور شدند و مهدی به 6 سال حبس و فریبا به 3 سال زندان محکوم شدند و این حکم در دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حبس قاتل خواهرزنش انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است

این نوزاد به روش سزارین متولد شده و متخصصان باغ‌وحش بوش گاردن در تاپای فلوریدا گفته‌اند که حال مادر و نوزادش خوب است. اینگونه از اورانگوتان‌ها در محدوده جغرافیایی بسیار محدودی یافت می‌شوند و به‌عنوان به‌شدت در معرض انقراض دسته‌بندی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ترفند قورباغه‌ها ماده برای دست به سر کردن نرهای مزاحم بهترین عکسهای حایت وحش جهان؛ از خرچنگ 100میلیون ساله تا نهنگ خسته از زندگی

باغ وحشی که این نوزاد اورانگوتان در آن متولد شده، بخشی از یک شبکه جهانی حفظ گونه‌های در معرض انقراض است.

کد خبر 845309 برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم حیوانات - انقراض گونه‌ها حیوانات - باغ وحش

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک | قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد! (+عکس)
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران