Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:04:23 GMT

ایجاد کمپ گردشگری در سد دویرج دهلران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۲۵۸

ایجاد کمپ گردشگری در سد دویرج دهلران

به‌ گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام ، از ایجاد کمپ گردشگری در منطقه گردشگری ساحلی سد دویرج واقع در شهرستان دهلران خبر داد و گفت : عملیات اجرای ایجاد این کمپینگ گردشگری در دو مرحله اجرای زیرسازی و ساخت کانکس در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: این کمپ گردشگری در راستای افزایش خدمات بهتر به گردشگرانی که از مناطق مختلف به این شهرستان مسافرت می‌کنند احداث می‌شود و رضایت‌مندی مردم و گردشگران را بالا خواهد برد.

شنبه‌زاده با بیان اینکه ایجاد این کمپ کردشگری در منطقه گردشگری و آبی سد دویرج برای ۴ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: دهلران یکی از شهرستان‌های پرتردد استان ایلام، هر سال میزبان شمار بسیاری از گردشگران و مسافران است بنابراین ایجاد و راه‌اندازی واحد‌های ارزان‌ قیمتی همچون کمپینگ‌های گردشگری برای اقامت گردشگران امری ضروری است.

او بیان کرد: با توجه به امکانات رفاهی گردشگری پیرامون سد دویرج پیش‌بینی می‌شود با ایجاد کمپ‌های گردشگری مدت‌ زمان ماندگاری مسافران در این شهرستان به واسطه این امکانات افزایش یابد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امکانات رفاهی گردشگران و مسافران سد دویرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از دستگیری عاملان تیراندازی که در ایام تعطیلات نوروز در یکی از روستاهای بدره اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد زمان بیگی امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده پلیسی دو نفر را در این رابطه شناسایی کردند و پس از هماهنگی با امور قضائی طی عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهمان در یکی از شهرستان‌های همجوار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کردند، گفت: هر دو نفر متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 744797

دیگر خبرها

  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم در شهرستان دهلران
  • ضرغامی: ورودی تمامی شهرها بازارچه صنایع‌دستی ایجاد می‌شود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب کرد
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • جذب ۳۸ میلیارد تومان اعتبار ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • طرح تعویض شبکه اصلی آب ۲۰ روستای دهلران اجرا شد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی