Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد برنجی عصر شنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد به برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه مجموعه انجام فرآیند انتخابات با فرمانداری است این مهم با تلاش هماهنگی نظارت اعمال حاکمیت و قانون انجام خواهد گرفت و در شهرستان ملارد از ۹ ماه قبل فعالیت برای برگزاری انتخابات باشکوه پر شور و سالم شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شعب اخذ رأی که در ادوار گذشته بود مورد بازبینی قرار گرفت و ۴۰ شعبه روتین حذف و جا به جا شد و هم اکنون جمعاً ۱۸۶ شعبه اخذ رأی داریم که ۱۴۰ شعبه برای بخش مرکزی ملارد است و از این تعداد ۱۱۶ شعبه شهری ۲۲ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار و ۴۶ شعبه مخصوص بخش صفادشت است که با حدود ۴ هزار نفر عوامل اجرایی در سطح شهرستان آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد می‌باشد.

فرماندار ملارد برگزاری انتخابات بی طرف در سطح شهرستان را یک اولویت برشمرد و افزود: شرط اصلی حضور ستاد اجرایی صداقت امانت داری و انجام تکلیف قانون است از آنجایی که تعامل و همکاری خوبی در شهرستان برای برگزاری انتخابات است قطعاً شاهد حضور پرشور مردم شریف و عزیز هستیم و حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

وی در پایان خطاب به خبرنگاران تاکید کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در ترغیب و تشویق مردم به حضور در صندوق‌های رأی دارند و از شما عزیزان که خواص جامعه هستید مردم را به حضور در انتخابات آگاهانه مبتنی بر مطالعه و باورها و ارزشهای دینی به صورت جدی ورود کنند.

کد خبر 5233263

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ملارد سجاد برنجی شعب اخذ رای انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت بیش از ۱۶۸ هزار نفر در بیمارستان‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با استاندار مازندران به آمار بالای ورود مسافران و نیاز به خدمات ویژه درمانی و بهداشتی در این ایام اشاره کرد و افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۶ ماموریت اورژانس با فعالیت ۱۰۳ پایگاه و ۱۷۶ آمبولانس انجام شد.


دکتر فرهاد غلامی با اعلام اینکه آمار تصادفات و فوتی به نسبت ادوار گذشته کاهشی بوده است ادامه داد: فوت سر صحنه یک مورد و تصادفی ۲ مورد بوده است.


وی با اعلام اینکه از ۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون ۱۶۸ هزار ویزیت در ۲۶ بیمارستان استان انجام شد و ۱۶ هزار مورد بستری داشتیم، اضافه کرد: طی همین مدت ۲۷ هزار مورد بازرسی و نظارت بهداشتی انجام شد که ۱۰ تن مواد فاسد کشف و معدوم شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه وضعیت دارو به نسبت گذشته بهتر شده است افزود: امسال کمبود‌های دارویی ما به کمتر از ۷۰ قلم کاهش یافته است.


دکتر صالحی‌فر خاطرنشان کرد: برای تامین نیاز بیمارستان‌ها خرید ویژه و راهبردی در اسفندماه صورت گرفت تا با مشکلی مواجه نشویم.


این مسئول ادامه داد: در خصوص برخی اقلام نظیر انسولین نومیکس کمبود‌ها در سطح ملی است.


دکتر صالحی فر با اعلام اینکه وزارت بهداشت سیاستش حمایت از تولید داخل است و لذا از واردات کاسته خواهد شد افزود: یکی دیگر از مشکل کمبود دارو به برند‌ها باز می‌گردد؛ چرا که اعتمادسازی نسبت به برند‌های جدید نیز زمان‌بر خواهد بود.


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در خصوص ملزومات بیماران دیالیزی هیج مشکلی در استان وجود ندارد.

در ادامه این نشست رئیس اورژانس۱۱۵ مازندران با اعلام اینکه در ۱۰۳ پایگاه اورژانس مجموعا ۱۴ درصد آمار عملیات افزایش داشتیم از کاهش ۳۴ درصدی ماموریت‌های تصادفی خبر داد و افزود: روزانه ۳۵۰۰ تماس با مرکز اورژانس۱۱۵ گرفته می‌شود و ۶۵۰ عملیات در روز انجام می‌گیرد.


دکتر یحیی صالح طبری با بیان اینکه در هر ساعت روز حداقل ۲ تا ۳ آموزش احیا توسط کارشناسان مرکز پیام به بیماران داده می‌شود، ادامه داد: تا به امروز ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر داشتیم و بیش از ۱۶۸ هزار نفر در اورژانس بیمارستان‌های مازندران پذیرش شدند.

دیگر خبرها

  • ثبت اقامت حدود ۱۰ میلیون نفر شب گردشگران نوروزی در گیلان
  • ویزیت بیش از ۱۶۸ هزار نفر در بیمارستان‌های مازندران
  • بارندگی در شهرستان مرزی آستارا ۶۴ درصد افزایش یافت
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب استان
  • کاهش بارندگی در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • محاسبات میزان حضور مردم در انتخابات مطابق روال سال‌های قبل انجام شده است + فیلم
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی