Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در دوره‌های گذشته توسعه‌ها مخصوص مناطق توسعه یافته و مرکز شهر بود، گفت: با شجاعت عملیات اجرایی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک ابر پروژه در این دوره مدیریت شهری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز _شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ _ در آئین افتتاح مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: منطقه ۱۵ به عنوان شهر خوراسگان از چند سال پیش به اصفهان الحاق شد در سال ۷۸ در دوره اول شورای شهر خوراسگان به خاطر دارم که اجرای این پروژه آرزوی مردم منطقه ۱۵ بود، اما با توجه به شرایط درآمدی اجرای پروژه ممکن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آن دوره در مورد پروژه رینگ چهارم حرف‌های زیادی شنیده می‌شد، اما متوجه عظمت آن نبودیم تا اینکه در شورای پنجم حضور یافتیم و یکی از تصمیمات مهم شورای شهر اجرای این پروژه عظیم بود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در دوره‌های گذشته توسعه‌ها مخصوص مناطق توسعه یافته و مرکز شهر بود، خاطرنشان کرد: با شجاعت عملیات اجرایی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک ابر پروژه در این دوره مدیریت شهری آغاز شد و در مدت زمان کوتاه به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: با توجه به مسئولیتی که در کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر دارم و از نزدیک پروژه‌های شهرداری را دنبال می‌کنم با اطمینان می‌گویم که تمام هفته‌ها روزهای چهارشنبه شهردار اصفهان به همراه معاونان خود جلساتی برای بررسی پروژه‌های عمرانی برگزار می‌کنند که اگر این همت و همدلی برای پروژه‌های عمرانی وجود نداشت اتفاقات بزرگی همچون احداث پروژه سردار شهید سلیمانی در کمتر از دو سال اتفاق نمی‌افتاد.

طغیانی با تأکید بر اینکه سیل عظیمی از پروژه‌ها در شهر اجرا شده یا در دست اقدام است، گفت: نزدیک ایام انتخابات هستیم و در سطح شهر بنرهایی توسط عده‌ای نصب و بر روی آن تصویری از انسانی که پای خود را روی میز گذاشته و در حال چرت زدن است، نوشته شده «اداره کردن شهر از اداره، امکان ندارد»؛ آقای استاندار اگر کسی با این روش توانسته شهر را اداره کند معجزه کرده است و اگر افراد به این اندازه بی انصاف هستند دیگر حرفی برای گفتن نیست.

وی با قدردانی از رئیس سازمان عمران شهرداری که همواره دغدغه اجرای پروژه‌ها در شهر را دارد و از معاون مالی و اقتصادی شهردار که به درستی در شهر هزینه می‌کند همچنین تمامی کسانی که روزها و شب‌ها برای اجرای پروژه‌ها وقت گذاشته‌اند، گفت: افتتاح پروژه‌های بزرگ و کوچک برگ زرینی بر افتخارات شهر است که تقدیم تک تک شهروندان شده است.

کد خبر 500130

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرداری اصفهان انتخابات ۱۴۰۰ تبلیغات انتخاباتی پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی