Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سارا حقی عصر شنبه در این مراسم اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در راستای جذب حداکثری مردم به حضور در انتخابات در مناطق مختلف اردبیل در حال اجراست.

وی گفت: در مراسمی که در محل محوطه بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی با شرکت دختران رأی اولی برگزار شد، تریبون آزاد برای حضور عموم مخاطبان جهت ارائه سخنان خود در خصوص اهداف شرکت در انتخابات، شرایط انتخاب اصلح، انتظار از رئیس جمهور، اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به نقش بانوان در حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: یک مادر خانواده با آگاهی از حقوق اجتماعی می‌تواند معیارهای انتخاب درست و توجه به تجربیات و توانمندی‌های افراد را در بین اعضای خانواده خود تشریح کند و افراد خانواده را در انتخاب اصلح همراهی کنند.

حقی همچنین تصریح کرد: تعهد، تخصص و وعده صادق به مردم نیازهایی است که امروز جامعه به آن حساس شده و باید مادران با آگاهی از حقوق اجتماعی و پیش شرط‌های لازم برای تشریح آنها نزد اعضای خانواده اقدام کنند.

وی افزود: در جشنواره حرف آورد بانوان و دختران با بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص انتخابات، علاوه بر حضور مؤثر در انتخابات، نقش مؤثری در تحریک و تهییج اعضای خانواده و جامعه برای حضور در پای صندوق‌های رأی داشته و با تبیین افکار و اندیشه‌های خود می‌توانند عزم آحاد جامعه را برای حضور پررنگ‌تر در روز انتخابات جزم کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه بانوان برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید پیشتاز باشند تصریح کرد: بانوان مؤثرترین قشر جامعه درخصوص توصیه به دیگران برای رعایت حق یا همان «تواصی»، هستند و اگر اهل تواصی نباشیم خسارت بزرگی دامن جامعه ما را خواهد گرفت. لذا باید با بصیرت و آگاهی در راستای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنیم.

کد خبر 5233244

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات 1400 اردبیل رای اولی ها انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حداکثری در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) با موضوع وعده صادق و جامعه ایرانی برگزار می‌شود.

در این نشست محمدعلی فتح الهی دانشیار علوم سیاسی و رئیس پژوهشکده مطالعات سیاسی و بین الملل و طیبه محمدی کیا عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و عطاالله بیگدلی عضو هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست حمید دهقانیان مدیر اندیشکده مطالعات ایران است.

زمان برگزاری سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6086495 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود