Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا زارعی در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: آنچه امروز بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و ورود جدی و واقعی نسل جدید و جوان به بدنه دولت است و این مهم در نگاه آیت الله رییسی به عنوان یک نامزد مستقل بارها مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: نگاه مستقل یعنی ایران قوی و دولتی مردمی با هر نوع سلیقه سیاسی اجتماعی و فرهنگی در چارچوب نظام اسلامی و قانون اساسی است و در کنار آن سپردن امور به مردم به شکل واقعی و فارغ از هر نوع شعار زدگی است 

رییس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی در هرمزگان بر لزوم  ورود نسل جدید انقلاب شامل مدیران زن و مرد تحصیل کرده دهه ی ٥٠ و ٦٠ و ٧٠ به بدنه ی مدیریت ارشد دولت در تمامی رده ها تاکید کرد و گفت: نگاه ستاد مردمی دولت جوان انقلابی را ابتدا مشارکت بالای این نسل در انتخابات و سپس حضور فعالانه ی آنها در مسیر رشد و آبادانی کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس ستاد مردمی دولت علیرضا زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت ایران
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • یادداشت| پاکستان و دیپلماسی همسایگانی دولت سیزدهم
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد