Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:55:53 GMT

فعلا در پروازهای کیش – اهواز محدودیت اعمال نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۷۶۷

فعلا در پروازهای کیش – اهواز محدودیت اعمال نمی‌شود

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: همچنان در مرزهای زمینی و دریایی خوزستان آزمایشگاه‌های تست کرونا دایر و محدودیت‌های سابق به قوت خود باقی هستند.

ولی‌اله حیاتی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارد، بر اساس مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا مقرر شده است که از مسافران پروازهای کیش - اهواز تست PCR گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: سالنی در فرودگاه اهواز برای قرنطینه این مسافران تا زمان مشخص شدن نتیجه تست اختصاص خواهد یافت.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فعلا  محدودیتی در زمینه پروازهای کیش - اهواز نداریم و در مرحله اول، تست PCR از مسافران انجام می‌شود.

حیاتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: همچنان در مرزهای زمینی و دریایی خوزستان آزمایشگاه‌های تست کرونا دایر و محدودیت‌های سابق به قوت خود باقی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گغت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح و جمعه‌های خشم در روز جمعه ۳۱ فروردین در اهواز محدودیت‌های ترافیکی درجهت جلوگیری از اختلال آمد و شد در مسیر راهپیمایی اعمال می‌شود. 

سرهنگ سعید حسنوند افزود: این  محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس تا سه راه سلمان فارسی، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی شامل خیابان‌های کافی، مهربند، مجاهدین، کیوان و وکیلی از نبش خیابان کمپانی (پیروزی) و خیابان‌های جعفری، شمشیری، صدرالسادات از نبش خیابان حق بین و خیابان‌های امام، کیوان، آیت الله غفاری و هادی زاده از نبش خیابان گندمی اعمال خواهد شد. 

وی ادامه داد: رانندگان می‌توانند از خیابان‌های کمپانی  و حق بین و گندمی در جهت شمالی و جنوبی و خیابان ۱۰و زند و رستگاری در جهت شرقی و غربی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: هر گونه توقف و پارک خودرو در محل‌های دارای محدودیت ترافیکی ممنوع بوده است و در صورت مشاهده  خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ حسنوند افزود:ضمن تشکر از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود همکاری لازم با ماموران پلیس راهور داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه نمایند.

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش