Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تاکنون چهار مرحله ثبت‌نام در راستای طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و مرحله پنجم نیز از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه ادامه خواهد داشت.

محمدحسین پناهی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون چهار مرحله ثبت‌نام در راستای طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و مرحله پنجم نیز از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه افرادی که فاقد مسکن هستند و از یارانه‌های مسکن استفاده نکرده‌اند و مطابق قانون ساماندهی، واجد شرایط دریافت مسکن هستند؛ می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: شهرهای اهواز، ماهشهر، دزفول، رامشیر، شوشتر، آبادان، خرمشهر، آغاجاری، امیدیه، باغملک، هندیجان، اروندکنار، چوئبده، سردشت، هفتکل، میان رود، مینوشهر و صفی‌آباد، شهرهایی هستند که در حال حاضر در خوزستان در مرحله پنجم ثبت‌نام امکان نام ‌نویسی برای آن‌ها وجود دارد.

پناهی‌فر افزود: در ماه‌های آینده دیگر شهرهای خوزستان نیز به مرحله ثبت نام اضافه می‌شوند تا مردم آن شهرها نیز نسبت به نام‌نویسی برای استفاده از طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان مسكن طرح اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی مسکن مرحله پنجم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم آذرسا با اشاره به لزوم تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در سال جاری، گفت: براساس برنامه‌های وزرات راه و شهرسازی مکلف شده‌ایم هر آنچه که از مسکن مهر در سطح استان باقی مانده است تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در خوزستان افزود: تعهد استان در طرح مسکن مهر، ساخت ۷۷ هزار و ۳۲۷ واحد در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر بود که ساخت این واحد‌ها در دولت نهم آغاز شد.

آذرسا ادامه داد: بخش عمده این واحد‌ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است، اما بخشی از طرح‌های مسکن مهر استان خوزستان مشکل حقوقی دارند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه تا رفع مسائل حقوقی فعالیت در برخی از طرح‌ها امکان پذیر نیست، اضافه کرد: طرح‌های زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در دستور کار برای خرید مستحدثات قرار گرفته‌اند و از دستور کار مسکن مهر خارج می‌شوند، همچنین طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با کمک دولت تکمیل و تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.


وی می‌گوید: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضایی به نهضت ملی تبدیل کنیم.

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان