Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@17:27:26 GMT

هشدار استاندار سمنان به نامزد‌ها و حامیان آنان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۸۶۲

هشدار استاندار سمنان به نامزد‌ها و حامیان آنان

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا آشناگر در نشست مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همانند هفته‌های گذشته است، اما براساس گزارش ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شیب سرایت این ویروس در استان قدری سرعت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: نگران روند افزایش شیوع کرونا ویروس در استان هستیم و برای مدیریت، کاهش و تثبیت شیب شیوع این ویروس منحوس باید تلاش‌ها ادامه یابد.
استاندار سمنان با بیان اینکه مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند، گفت: با آغاز تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جلسات تبلیغاتی با جدیت دنبال شود.
آشناگر تصریح کرد: در روز جمعه هفته جاری کار اخذ رای از مردم شریف ایران اسلامی آغاز خواهد شد و این روز‌ها با انجام تبلیغات نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، فرمانداران محترم توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مدیریت مقابله با کرونا را با جدیت دنبال کنند.
استاندار سمنان ادامه داد: فرایند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد براساس چارچوب‌های تعیین شده از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی و نظارت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش کنند و نباید رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه عادی انگاری شود.
استاندار سمنان اضافه کرد: از آحاد جامعه و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان می‌خواهیم در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش کنند و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، همکاری مردم با کادر درمان ادامه یابد.
آشناگر خاطرنشان کرد: سمنان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همواره جزو استان‌های برتر کشور است و این رتبه خوب با ادامه جدیت مردم در رعایت نکات بهداشتی تا ریشه کنی کرونا ادامه یابد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشدار بهداشتی استاندار سمنان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رعایت دستورالعمل های بهداشتی استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه به سمنان سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم وفناوری آنا، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به این استان اظهار کرد: دور دوم سفر یک‌روزه رئیس جمهور به استان سمنان پنج شنبه سی ام فروردین ماه با ورود به فرودگاه سمنان و بعداز ظهر  با ورودبه فرودگاه شاهرود در جمع مردم شاهرود خواهند بود.

استاندار سمنان بیان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان اولویت دیدار‌های مردمی خواهد بود.

تکمیل می‌شود..

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • رئیس جمهور پنج شنبه به سمنان سفر می‌کند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • رعایت حجاب از ادارات استان سمنان آغاز شود
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • اجرای طرح نور ویژه عفاف و حجاب در سمنان
  • هشدار برای احتمال شیوع تب کریمه کنگو
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • ثبت توفان با سرعت ۱۰۸ کیلومتر تا بارش‌ها طی هشدار هواشناسی سمنان