Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس یوفا در واکنش به حادثه تلخ بازی دانمارک - فنلاند از ستاره خط میانی تیم ملی دانمارک تمجید به عمل آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درباره حادثه نیمه نخست بازی شب گذشته (شنبه) تیم‌های ملی دانمارک و فنلاند در شهر کپنهاگ که طی آن کریستین اریکسن، ستاره تیم میزبان ناگهان دچار ایست قلبی شد، گفت: لحظاتی مانند این سبب می‌شود که ما همه ابعاد زندگی را بهتر ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 من برای کریستین آرزوی سلامتی کامل و هرچه سریعت‌ر را دارم و آرزو می‌کنم که خانواده‌اش هم با قدرت و ایمان از این حادثه عبور کنند.

چفرین افزود: در چنین موقعیت‌هایی است که اتحاد خانواده فوتبال قدرتش را نشان می‌دهد. اریکسن و خانواده اش می‌توانند از آرزوها و دعاهای خوب همه روحیه بگیرند. من شنیدم که چطور هواداران هر دو تیم نام اریکسن را صدا می‌زدند. فوتبال ورزشی زیباست و کریستین هم آن را زیبا بازی می‌کند.

یورو 2020| پیروزی فنلاند مقابل دانمارک در شب اتفاق هولناک برای اریکسنیورو 2020| پیروزی بلژیک در نیمه نخست بازی با روسیه/ لوکاکو گلش را به اریکسن تقدیم کرد + عکس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک اتحادیه فوتبال اروپا یوفا الکساندر چفرین یورو 2020 تیم ملی دانمارک اتحادیه فوتبال اروپا یوفا الکساندر چفرین یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند

وزیر امور خارجه سوئد امروز (سه شنبه) گفت فنلاند و سوئد معتقدند که اتحادیه اروپا باید تحریم‌ها علیه روسیه را پس از مرگ «الکسی ناوالنی» رئیس مخالفان این کشور در زندان تشدید کند.

به گزارش ایسنا، «توبیاس بیلستروم» وزیر خارجه سوئد در نشست خبری مشترک با «الینا والتونن» همتای فنلاندی‌اش گفت: این واقعیت که ما می‌توانیم ببینیم که مرگ الکسی ناوالنی به وضوح به رهبری روسیه مرتبط است، این امر را ضروری می‌سازد که ما می‌توانیم تحریم‌هایی را وضع کنیم که مشخصا کسانی را که مسئول مرگ او هستند، هدف قرار می‌دهد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، وی افزود: ما همچنین معتقدیم که تحریم‌ها به صورت کلی باید گسترش یابد، چون شاهدیم که تحریم‌ها وقتی به فلج کردن توانایی روسیه برای جنگ علیه اوکراین منجر می‌شود، تفاوت ایجاد می‌کنند.

وزیر خارجه سوئد خاطرنشان کرد: فنلاند و سوئد می خواهند که رژیم تحریم‌ها علیه بلاروس که از مسکو در جنگ با اوکراین حمایت می‌کند نیز وضع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرق؛ حکایت ظریف و وسط بازی و گرفتاری میان دو آرزو/ تجربه ورق زدن سال‌نامه در گوشی
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • ۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند
  • کدام کشور قوی‌ترین پاسپورت دنیا را دارد؟
  • چرا پاسپورت فنلاند 5.5 میلیون نفری قدرتمند است؟/ از کیفیت بالای تحصیل تا قدرت فناوری
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا
  • تمرینات خانگی سرخیو راموس در وقفه بازی های ملی با قدرت ادامه دارد! / فیلم