Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:19:37 GMT

۱۱ سال زندگی مخفیانه یک زن در خانه همسایه! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۹۵۶

۱۱ سال زندگی مخفیانه یک زن در خانه همسایه! +عکس

باشگاه خبرنگاران : شاید با خواندن این داستان تصور کنید قسمتی از یک فیلم سینمایی باشد، اما این اتفاقی است که در دنیای واقعی رخ داده است. در یک اتفاق عجیب و باورنکردنی یک زن هندوستانی که ۱۱ سال پیش مفقود شده بود در حالی که طی تمام این مدت در خانه همسایه خود زندگی می‌کرد رویت شد. این اتفاق عجیب در منطقه «پالاکاد» در ایالت کرالا هند رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند فوریه ۲۰۱۰ که این زن ۱۸ ساله با نام «ساجیت‌ها» از روستای آیالور ناپدید شد. در تمام این سال‌ها والدین این زن در جستجوی دختر مفقود شده خود بودند، اما نتوانسته بودند او را بیابند.

سرانجام پس از گذشت ۱۱ سال این دختر با شکایت خانواده علیچوواتیل رحمان پیدا شد. روز سه شنبه بشیر برادر بزرگ رحمان، به طور تصادفی برادرزن و برادرش را ملاقات کرد. او متوجه شد که برادر و همسر او پس از ترک خانه آن‌ها در روستای مجاور یک خانه اجاره کرده و زندگی می‌کنند.

بنا به گزارش پلیس این زوج به دلیل داشتن دو باور دینی متفاوت رابطه خود را مخفی کرده بودند. ساجیت‌ها پس از رفتن به خانه رحمان، هرگز به خانه بازنگشته بود. رئیس پلیس محلی هند با غیرمعمول دانستن این اتفاق در هند گفت چنین داستانی واقعی به نظر نمی‌رسد، اما این زن به مدت ۱۱ سال به صورت مخفیانه در نزدیکی خانواده‌ خود زندگی می‌کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خانه همسایه زندگی مخفیانه ۱۱ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی روی آوارهای غزه؛ روایت پیرمردی که ریشه‌های فلسطین را سبز نگه‌ می‌دارد/گزارش اختصاصی

ابوعبدالله، پیرمرد فلسطینی ساکن منطقه دیرالبلح نوار غزه علی رغم مصائب دشوار و خطرناک جنگ با برپایی چادری در مجاورت ویرانه های منزلش و احیای درختان، تلاش های رژیم صهیونیستی به منظور تخلیه کامل غزه از ساکنین فلسطینی آن را به چالش کشیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، به رغم فشارهای نظامیان رژیم صهیونیستی به منظور تخلیه کامل مناطق مسکونی نوار غزه، بسیاری از خانواده ها حتی با وجود تخریب منازلشان ترجیح داده اند تا بر روی ویرانه های منازلشان به زندگی خود ادامه دهند.

 

.

 

محسن العایدی (ابوعبدالله)، پیرمرد فلسطینی ساکن منطقه دیرالبلح در نوار غزه نیز با برپایی چادر بر روی بقایای خانه اش، گزینه ایستادگی برابر اشغالگری صهیونیست ها را برگزیده است.

ابوعبدالله در گفتگو با خبرنگار تسنیم در نوار غزه با تشریح مشکلات ناشی از اشغال و تخریب منازل مسکونی شهروندان فلسطینی می گوید: آوارگی به لحاظ روانی و مادی بسیار دشوار است. هر انسانی تنها یک بار طعم زندگی را می چشد. به همین خاطر بهتر است به جای آوارگی، در جایی که روزی خانه ات بوده بمانی، چون اینجا به تو تعلق دارد.

این شهروند فلسطینی در گرماگرم روزهای خونبار جنگ، با بیرون کشیدن درختان منزلش از زیر آوار، حیاتی دوباره را به آنها ارزانی داشته است.

ابوعبدالله که هم اکنون به همراه خانواده اش در چادری در مجاورت منزل ویران شده اش زندگی می کند به خبرنگار تسنیم گفت: وقتی به خانه ام برگشتم، درختان شکسته را زیر آوار منزل بیرون کشیدم و آنها را دوباره کاشتم و به تدریج سبز شد. امیدوارم زندگی همه فلسطینیان نیز مثل این درختان به زودی سبز و زیبا شود.

رفح و دو میلیون آواره؛ صهیونیست‌ها و پاکسازی نژادی فلسطینیان در پشت دیوارهای مصر/گزارش اختصاصیوضعیت زندگی، معیشت و سلامتی آوارگان فلسطینی در اردوگاه‌ها چگونه است؟/گزارش اختصاصی

 

تلاش های این پیرمرد فلسطینی به منظور جان بخشیدن دوباره به ده ها درخت و گیاه در منزلش در شرایطی است که در سایه استمرار سیاست های غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان همچنان بسیاری از زنان و کودکان فلسطینی با تشنگی و گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر ««بَدَوی» رسید
  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر «بَدَوی» رسید
  • آپارتمان های مدرن چه امکاناتی دارند؟
  • عید رؤیایی در اینستاگرام
  • قبرهای لاکچری در قم! + عکس ها
  • ◄ تورنتو یا ونکوور، کدام یک بهتر است؟
  • (تصاویر) قبر‌های لاکچری جولان می‌دهند
  • (عکس) زندگی مخفیانه و مرموز یک بچه اژد‌ها
  • وحشت ماه رمضان در ویرانه های قطحی زده غزه/ روایت مادر فلسطینی: چطور برای فرزندانم سحر و افطار تهیه می کنم
  • زندگی روی آوارهای غزه؛ روایت پیرمردی که ریشه‌های فلسطین را سبز نگه‌ می‌دارد/گزارش اختصاصی