Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی در میانه میدان به بازیکنی قابل اعتماد برای اسکوچیچ تبدیل شده است. این بازیکن در تمامی ۶ دیداری که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران بوده به میدان رفته و نشان می‌دهد که مربی کروات حساب ویژه‌ای روی این هافبک خودباز کرده است. بد نیست بدانید آخرین گل تیم ملی به عراق نیز توسط این بازیکن به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۵ مسابقه‌ای که در ۲۳ آبان ۱۳۹۸ برگزار شد، محمد محبی با تکنیک بالای خود از بین بشار رسن و علی عدنان عبور کرد و پاس کات‌بک داد تا با رها کردن توپ توسط سردار آزمون، احمد نوراللهی با حرکت در عرض و شوت زمینی پُرقدرت گل تساوی ایران را به ثمر برساند . متاسفانه این گل در دقایق پایانی پرپر شد و عراقی‌ها با زدن گل برتری بازی را ۲ بر یک به سود خود خاتمه دادند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی احمد نوراللهی احمد نوراللهی اخبار پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!

اوسمار ویرا از بازیکنان ایرانی می گوید که به بازی آن ها علاقه دارد.

طرفداری | اوسمار ویرا از لیست بازیکنان مورد علاقه اش رونمایی کرد.

شب گذشته اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از این برنامه، محمدحسین میثاقی از سرمربی سرخ ها درباره لیست بازیکنان مورد علاقه اش که دوست دارد آن ها را به خدمت بگیرد پرسید.

اوسمار ویرا در این خصوص گفت:

من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

اوسمار ویرا در ادامه گفت:

ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!