Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الوطن تونس، ابراهیم الدیداوی، جوان تونسی از شهر المتلوی در استان قفصه، جنوب غربی تونس برای جلب توجه به او و اعضای خانواده اش که از بیکاری رنج می‌برند، راهی پیدا نکرد لذا پیامی به هشام المشیشی، نخست وزیر تونس نوشت و برای پیدا کردن راه حلی در این خصوص ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رسانه‌های محلی و اخبار منتشر شده، الدیداوی نامه‌ای به طول ۱۰۰ متر و شامل ۳۶۰ صفحه نوشت و پیام خود را به چهار محور تقسیم کرد که در آن‌ها موقعیت خود را برای نخست وزیر توضیح داد.

نخستین محور او به گفتگو درباره گواهینامه‌ها و تجربیات علمی و تلاش‌هایی که برای کار در بسیاری از موسسات انجام داده، اختصاص یافت. این جوان در محور دوم تحت عنوان آزادی، بر  تلاش هایش برای رسیدن به حقش، تأکید کرد.

او در مورد محور سوم که همان محور عزت است از رنج خانواده خود از بیکاری و مشکلات زندگی ناشی از آن که حافظ شأن آن‌ها نبود، سخن گفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۳۱ نامه از پدر آدولف هیتلر در شیروانی یک خانه!

این جوان بیکار تونسی در محور چهارم و آخر نامه خود درباره معانی وطن پرستی صحبت می‌کند و داوطلبانه کار کردن خود را در بسیاری از زمینه‌ها برای منافع عمومی به منظور پیشرفت استان محل زندگی خود ذکر می‌کند.

الدیداوی شرط کرد که پیام را مستقیماً به نخست وزیر برساند، زیرا می‌ترسد که این پیام به خاطر موانع اداری که می‌تواند مانع رسیدن آن شود، به نخست وزیر نرسد.

قابل توجه است  تونس سال‌ها است که از یک بحران اقتصادی شدید رنج می‌برد که با شیوع ویروس کرونا بیشتر شده است، زیرا داده‌های اقتصادی نشان می‌دهد که نرخ بیکاری در فوریه گذشته به ۱۷.۴ رسیده، درصدی که انتظار می‌رود در نتیجه رکود اقتصادی در کشور تونس افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارسال نامه نخست وزیر اقدام عجیب شکایت کردن نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است

به گزارش جام جم آنلاین، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر گفت که با نخست وزیر رومانی درباره تحولات «خاورمیانه» صحبت کرده است.

طبق گزارش الجزیره، وی گفت: ما کشتار غیرنظامیان فلسطینی و سیاست محاصره و گرسنگی در غزه را محکوم می‌کنیم. نباید مجازات جمعی مردم فلسطین توسط اسرائیل ادامه پیدا کند.

نخست وزیر قطر تأکید کرد: منطقه خاورمیانه در شرایط سخت و پیچیده‌ای به سر می‌برد و ما از تمام طرف‌ها می‌خواهیم تنش را کاهش دهند.

وی افزود: ما از آغاز جنگ نسبت به گسترش نزاع هشدار دادیم. ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم به مسئولیت خود عمل کند. برخی کشورها درباره نزاع‌ها به‌ویژه جنگ غزه سیاست یک بام و دو هوا را در پیش می‌گیرند.

نخست وزیر قطر تأکید کرد: ما از تشکیل کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی حمایت می‌کنیم. مذاکرات درباره غزه شاهد لغزش‌هایی است که ما تلاش می‌کنیم آن را از بین ببریم تا به رنج و مشکلات مردم غزه پایان دهیم. مذاکرات در مورد آتش‌بس غزه و آزادی اسرا در مرحله حساسی قرار دارد. ما تا آنجا که ممکن است سعی می‌کنیم به این انسداد بپردازیم.

نخست‌وزیر قطر در کنفرانس مطبوعاتی با مارسل چیولاکو، نخست‌وزیر رومانی همچنین افزود مذاکرات آتش‌ بس میان رژیم صهیونیستی و حماس متوقف شده است.

او همچنین گفت: مذاکرات آتش‌ بس میان دو طرف متوقف شده است. دوحه از ابتدای این جنگ علیه گسترش حلقه درگیری هشدار داده است و امروز ما در جبهه‌های مختلف درگیری می‌بینیم. ما دائما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که مسئولیت‌های آن را به عهده بگیرند و این جنگ را متوقف کنند. مردم غزه با محاصره و گرسنگی روبرو هستند و از کمک‌های بشردوستانه به‌عنوان ابزاری برای باج‌خواهی سیاسی استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • وقتی آسیابان‌های تهران بیکار شدند
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد