Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نامزد شورای وحدت و ائتلاف شورای شهر مشهد گفت: کارکردهای معاونت فرهنگی شهرداری مشهدمقدس نیازمند بازنگری جدی است. - اخبار استانها -

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدساظهار داشت: کارکردهای معاونت فرهنگی شهرداری مشهد باید به صورت جدی مورد بازنگری قرار گیرد.

نامزد شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای شهر مشهد بیان کرد: در سال‌های اخیر تمام توقعات ما از حوزه فرهنگی متوجه شهرداری بوده و این مهم اشتباه است و باید نقش سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی در این زمینه تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ‌ستاد‌ انتخاباتی ‌رئیسی در استان لرستان: مردم به فساد‌ستیزی رئیسی امید دارند / کاهش فاصله طبقاتی را در دولت رئیسی شاهد خواهیم بود + فیلممناظره ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود‌نقش گروه‌های جهادی در بصیرت‌افزایی انتخاباتی مورد توجه قرار گیرد

در فیلم زیر شاهد گفت‌وگوی اختصاصی دوربین تسنیم خراسان رضوی با مهدی ناصحی؛ نامزد کمیسیون فرهنگی شورای وحدت و ائتلاف شورای شهر مشهد هستید:

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مهندس محمدرضا ولی الهی با بیان اینکه افق طرح های هادی ۱۰ ساله است و باید پس از گذشت ۱۰ سال بازنگری صورت گیرد، افزود؛ در حال حاضر طرح هادی ۳۱۳ روستای استان نیازمند بازنگری است. وی افزود؛ با نگاه توسعه ای برای روستاها و همچنین رفع نیاز روستاییان به زمین برای ساخت مسکن، در بازنگری ها این نیازمندیها لحاظ گردیده و در کنار آن چنانچه روستاییان برای ساخت مسکن دچار مشکل باشند، از طریق الحاق موردی یک قطعه زمین ۲۰۰ متری با کاربری مسکونی در کمیسیون‌های مربوطه موافقت می شود تا علاوه بر تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن، قیمت زمین در روستاها کنترل شود که در همین راستا در سال گذشته ۱۳۶ جلسه کمیسیون برگزار و با درخواست ۸۷۰ متقاضی موافقت گردید.

دیگر خبرها

  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: عملیات «وعده صادق» اقدامی ضروری و وحدت بخش بود
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد