Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@04:48:40 GMT

این شیر زن برای ایران مقدسه! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۱۶۸

این شیر زن برای ایران مقدسه! +عکس

خراسان: ویدئویی از دیدار یکی از رزمنده های جنگ تحمیلی با بی‌بی لوعی ناصریان  ۱۱۰ ساله دارخوینی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که واکنش های زیادی به همراه داشت. بی بی لوعی زمان جنگ از دارخوین (شهر کوچکی بین اهواز و آبادان)  بیرون نرفت و برای رزمنده‌ها غذا می‌پخت و لباس‌های شان را می‌شست. این مادر بزرگ مهربان خاطرات جانسوزی از شهادت‌ رزمندگان در خط مقدم داردو همین طور که در این ویدئو می بینیم، یکی از رزمنده‌ها پس از سال‌ها سری به بی‌بی زده تا از او برای زحماتش در دوران جنگ تحمیلی تشکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربری نوشت: «یکی از قهرمان های کشور ما بی بی لوعی ناصریانه که هنوز مردم نمی شناسنش.» کاربری هم نوشت: «این شیر زن برای ایران مقدسه! خوشابه حالش، چه زندگی باشکوهی داشته و داره! فدای اون روح بزرگش.»

 

منبع: فردا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۵ تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان و تنگستان

احمد مشایخی در گفت و با خبرنگار مهر اظهار داشت: شناسایی به موقع تغییر کاربری‌های غیر مجاز و اقدام قانونی آن بسیار حائز اهمیت است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: در شهرستان گناوه ۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز از طریق سامانه پایش گزارش شده است که توسط واحد گشت شهرستان بررسی و تعیین تکلیف شده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون ۷۵ مورد تغییر کاربری غیر مجاز از طریق سامانه پایش واصل شده است و به طور کلی در این شهرستان ۱۱۷ خبر از ستاد سازمان، شهروندان، پایش و واحد گشت استان در سامانه ثبت و مورد بررسی قرار گرفته است.

حفاظت اراضی کشاورزی ضامن امنیت غذایی

مدیر امور اراضی استان بوشهر با بیان اینکه شش مورد تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان کنگان شناسایی شده است، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی، کاهش سطح اراضی، افزایش انگیزه در بین سایر کشاورزان جهت تغییر کاربری و تسریع روند از بین رفتن سبک زندگی و آداب و سنن روستایی را در پی دارد و همچنین می‌توان به آثار زیستی شامل کاهش کمیت و کیفیت منابع آب و هوا اشاره کرد.

مشایخی ادامه داد: حفاظت از اراضی کشاورزی ضامن تأمین امنیت غذایی است که در این راستا در شهرستان کنگان شش مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و اخطاریه صادر شده است.

وی افزود: شهروندان باید بدانند که ساخت و سازهای بی رویه در اراضی کشاورزی چه اثرات مخربی در تأمین امنیت غذایی دارد و باید این موضوع با اطلاع رسانی درست و جامع برای کشاورزان و بهره برداران روشن شود که حفاظت از اراضی کشاورزی یک وظیفه ذاتی و مهم برای همه افراد جامعه است و در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز نسبت به گزارش آن اقدام، تا برخورد قانونی طی سیر مراحل قانونی صورت پذیرد.

شناسایی ۱۹ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در دشتستان

مدیر امور اراضی استان بوشهر از شناسایی ۱۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: عامل عمده کاهش سطح اراضی کشاورزی خرد شدن و پراکندگی اراضی، به ویژه تغییر کاربری‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی به مسکونی است، بنابراین باید در جهت تأمین امنیت غذایی نسبت پایش مستمر اراضی کشاورزی اقدام کرد.

مشایخی اظهار داشت: با رصد واحد گشت شهرستان ۱۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی شده است که باید مطابق با اجرای قانون حفظ کاربری برخورد قانونی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در این شهرستان تاکنون ۸۶ خبر دریافتی از ستاد سازمان، شهروندان و واحد گشت شهرستان مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفته است.

توقف عملیات ۱۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان

مدیر اراضی استان بوشهر از توقف عملیات ۱۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان تنگستان خبر داد و گفت: زمین به عنوان یکی از منابع غیرقابل جایگزین، به آسانی و با صرفه اقتصادی قابل بازیافت نیست و تغییر کاربری اراضی کشاورزی علاوه بر مشکلات زیست محیطی نظیر از بین رفتن خاک‌های حاصلخیز، پوشش گیاهی و گونه‌های جانوری و گیاهی، آثار اجتماعی و اقتصادی شامل وابستگی غذایی و کاهش تولید محصولات غذایی و باغی و زمینه پدیده زمین خواری را نیز موجب می‌شود.

مشایخی با اشاره به افزایش مهاجرت، بیکاری و کاهش تولید ناشی از ساخت و سازهای غیر مجاز ادامه دارد: ۱۶ مورد ساخت و ساز غیر غیرمجاز توسط واحد گشت شهرستان تنگستان شناسایی و منجر به صدور اخطاریه شده است.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: در راستای حفاظت از اراضی باید رصد و پایش اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات به جد صورت بگیرد تا با هر گونه تخلف توسط افراد سودجو در ساخت و سازه از غیر مجاز در اراضی کشاورزی جلوگیری کرد.

کد خبر 6057825

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی گشت‌های نوروزی برای صیانت از کاربری اراضی کشاورزی
  • روایت جالب یک رزمنده از لحظات جانباز شدنش + فیلم
  • گزارشی از یادمان هویزه؛ هم مقتل و هم مزار شهدا
  • شناسایی ۳۵ تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان و تنگستان
  • آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)
  • اجرای حکم تخریب قریب به ۲۰۰ بنا در اراضی کشاورزی گیلان
  • قلع و قمع 2 بنای غیرمجاز در ساری
  • دیار دلاورمردان ایران‌زمین میزبانی شایسته برای مهمانان نوروزی
  • قلع و قمع ۲ بنای غیرمجاز در ساری
  • رزمایش صیانت از کاربری اراضی کشاورزی در لرستان