Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@04:49:54 GMT

خبر بد برای پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۲۴۹

یکی از چالش‌های پیش روی مدیران باشگاه پرسپولیس تمدید چند بازیکن کلیدی این تیم است.

قرارداد نفراتی مثل محمد حسین کنعانی زادگان ، احمد نوراللهی، وحید امیری، امید عالیشاه ، کمال کامیابی نیا، شهریار مغانلو و مهدی شیری در پایان فصل به اتمام می رسد و سمیعی کار نسبتا سختی برای تمدید قرارداد همه این بازیکنان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران پرسپولیس از چند وقت پیش با این بازیکنان وارد مذاکره شدند تا در صورت توافق، قرارداد این بازیکنان تاثیرگذار تمدید شود.

البته تعدادی از این بازیکنان پیشنهادات خوب خارجی مثل لیگ ستارگان قطر را دارند که به مراتب پول بیشتری نسبت به پرسپولیس می‌دهند همین موضوع به یکی از نگرانی‌های بزرگ کادر فنی و هواداران پرسپولیس تبدیل شده است.

اما طی روزهای اخیر اتفاق جالبی رخ داد. ماجرا از این قرار بود که مدیران پرسپولیس به صورت رسمی با ارسال نامه ای به بازیکن مورد نظر از او خواستند برای مذاکره جهت تمدید قراردادش به باشگاه برود. اما با گذشت چند هفته از این موضوع بازیکن مذکور هنوز برای مذاکره به باشگاه نرفته است. این بازیکن در صحبتی که با یکی از مدیران پرسپولیس داشته به او اعلام کرده است در پایان فصل برای مذاکره به باشگاه خواهد آمد.

گویا این بازیکن منتظر است در مدت زمان باقی مانده تا شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد خارجی خوبی برایش برسد و بتواند با شرایط مالی بهتر راهی تیم خواهانش شود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کنعانی زادگان امید عالیشاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس امید عالیشاه نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!

در روزهایی که مسابقات لیگ برتر به حساس ترین هفته‌های خود رسیده، دو بازیکن ملی‌پوش لیگ برتری اقدام عجیبی را علیه باشگاه پرسپولیس ترتیب داده‌اند

طرفداری | بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت قهرمانی این دوره از مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کنند.

به نقل از ایرنا، این دو تیم در حالی با یکدیگر در حال رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

این در شرایطی است که با پیگیری‌ها مشخص شده است برخی از تیم‌های مطرح لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکنان در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر هستند اما نکته جالبه توجه آنجاست که دو نفر از بازیکنان این تیم‌ها که عضو تیم ملی ایران نیز هستند در اقدام عجیبی با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه خود در تلاش‌اند تا برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس را به تیم مدنظر خود ببرند و در همین راستا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته اند. همین موضوع سبب شده تا موضوع تمدید قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!
  • چه خبر از آخرین وضعیت تمدید قراردادهای پرسپولیس؟
  • تمدید روزهای درخشان یک پرسپولیسی در ژاپن