Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای دو بال جمهوریت و اسلامیت است و جمهوریت به معنای حضور مردم در صحنه‌ها، تصمیم‌سازی‌ها و انتخابات است.

وی با اشاره به برگزاری سالانه یک انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، افزود: مهم‌ترین جلوه حضور مردم، انتخابات است، در سخت‌ترین شرایط از جمله پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات برگزار کردیم در حالی که حداقل سه تا پنج سال پس از هر انقلاب انتخابات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت: با برگزاری انتخابات، مردم احساس کردند که در تصمیم‌گیری موثر هستند و این موضوع، قدرت نظام را نشان می‌دهد. هر چه حضور در صحنه و پای صندوق بیشتر باشد، قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تضمین می‌شود و دشمنان می‌گویند مردم پای نظام ایستاده‌اند و طمع نمی‌کنند.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، رای مردم حق‌الناس است و باید به طور کامل از رای مردم دفاع و حراست شود.

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در خوزستان حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۹۶ تا ۹۷ هزار نفر از این تعداد رای اولی هستند که این مساله نشان می‌دهد جمعیت در حال رفتن به سمت پیری است.

وی بیان کرد: این نظام برای همه اقشار به ویژه جوانان است، این نظام برای اقتدار بیشتر و کاهش وابستگی به دنیا است و انتظار می‌رود که مردم از نظام خود حراست کنند و یکی از راه‌های حراست از این نظام، حضور در صحنه است و مهم‌ترین حضور، حضور پای صندوق رای است.

دشتکی عنوان کرد: انتظار می‌رود رای اولی‌ها پرشورتر از دیگران پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان رای اولی انتخابات پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد