Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در بیست و سوم خرداد سال ۵۸، گروهی از زنان برای دیدار با امام خمینی (ره) به محل اقامتشان در قم رفتند. ایشان در این دیدار در سخنان کوتاهی به نقش زنان در نهضت اشاره کرده و از آنان خواستند تا فرزندان خود را خوب تربیت کنند. متن سخنان امام در ادامه آمده است:

بیشتربخوانید

چند روایت از آخرین دقایق زندگی امام خمینی (ره)

"بسم الله الرحمن الرحیم‌

شما خواهران که از راه دور آمدید، خوش آمدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند به شما سعادت و سلامت‌‎ ‎‌و توفیق عنایت کند. شما همه سرباز امام زمان ـ سلام الله علیه ـ هستید؛ و همه باید برای‌‎ ‎‌اسلام خدمت کنید. شما خواهران ـ بحمدالله ـ در این راه ـ در راه نهضت ـ سهم بسزایی‌‎ ‎‌دارید. شما اسباب این شدید که برادر‌ها هم جرأت پیدا بکنند. من سهم شما را کمتر از‌‎ ‎‌آن‌ها نمی‌دانم؛ بلکه شاید بیشتر باشد. خداوند شما را تأیید کند.

خواهران من، کوشش کنید که فرزندان خودتان را خوب تربیت کنید؛ کوشش کنید که‌‎ ‎‌فرزندان خودتان را با ایمان و با اراده تربیت کنید؛ کوشش کنید که فرزندانی تحویل‌‎ ‎‌جامعه بدهید که برای اسلام مفید باشند. فرزندان، از مادران بیشتر حرف را قبول می‌کنند؛ ‎ ‎‌دلبستگی فرزندان به مادران از هر کس دیگر بیشتر است؛ شما بهتر می‌توانید بچه‌ها را‌‎ ‎‌تربیت کنید. بچه‌هایی که الآن در دامن شما هستند فردا در جامعه هستند؛ مقررات‌‎ ‎‌مملکت ممکن است به دست آن‌ها باشد؛ اگر شما آن‌ها را اسلامی، مؤمن، متقی بار بیاورید‌‎ ‎‌ممکن است کشور شما را نجات بدهند. من از شما تشکر می‌کنم که از راه دور آمدید و‌‎ ‎‌زحمت کشیدید و در این هوای گرم در اینجا مجتمع هستید. من خدمتگزار همه هستم؛ و‌‎ ‎‌دعاگوی همه. خداوند همۀ شما را سلامت و سعادت و عزت، عنایت کند.

والسلام علیکم و رحمة الله"

منبع: جماران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره امام خمینی ره تربیت فرزندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898087

دیگر خبرها

  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب