Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان اردبیل هستند.

مسعودامامی یگانه در جلسه توجیهی و آموزشی بازرسان انتخابات شهرستان اردبیل گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود ۴۶۰ هزار نفر در شهرستان اردبیل واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر رای اولی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی یگانه گفت: ۴۰۶ بازرس و ۲۷ نفر سربازرس در شهرستان اردبیل در شعبات اخذ رای حضور خواهند داشت.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: ۴۰۶ شعبه اخذ رای در شهرستان اردبیل برای روز رای‌گیری پیش‌بینی شده و در این انتخابات بیش از هشت هزار نفر عوامل اجرایی دست‌اندرکار برگزاری انتخابات خواهند بود. 

وی عنوان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان اردبیل انجام شده است.
 
امامی یگانه خاطرنشان کرد: در شهرستان اردبیل ۲۶۰ داوطلب در چهار شهر اردبیل، هیر، ثمرین و آراللو برای تصاحب ۲۶ کرسی با هم به رقابت می‌پردازند. 

وی ادامه داد: در ۱۱۲ روستای واجد شرایط شهرستان اردبیل نیز  ۶۹۷ داوطلب برای تصاحب  ۳۵۸ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه اردبیل انتخابات رياست جمهوري انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شوراهای شهر و روستا شهرستان اردبیل واجد شرایط هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای قانون جمعیت و جوانی و حمایت از فرزندآوری بیان کرد: یکی از تکالیف دولت در زمینه حمایت از جوانان و ازدواج و فرزند آوری، اعطای زمین در قالب نهضت ملی مسکن در کنار تسهیلات ساخت است.

وی با بیان اینکه در این استان پنج هزار خانواده مشمول طرح دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت هستند، تاکید کرد: این خانواده‌ها در کنار زمین از وام بانکی ساخت هم بهره مند می‌شوند.

استاندار سمنان با اشاره به واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های سمنانی در دو مرحله، تاکید کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح در استان یک هزار و ۳۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط یعنی افرادی که فرزند سوم و بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن متولد شده بود، واگذار شده است.

هاشمی با بیان اینکه در مرحله دوم واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت که با حضور رئیس جمهور در استان سمنان مقارن شد نیز یک هزار و ۱۵۸ فقره زمین به متقاضیان در قالب طرح جوانی جمعیت واگذار شد، افزود: استقبال مردم استان از این طرح خوب بوده است.

وی از تداوم واگذاری زمین به دیگر افراد واجد شرایط در استان سمنان خبر داد و افزود: طبق تعهد برای تمام پنج هزار نفر واجد شرایط این قانون، زمین مورد نیاز تأمین شده و خواهد شد.

کد خبر 6087853

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات