Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بنا به اعلام شرکت توزیع برق مازندران به دلیل افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در تمام بخش‌های مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاه‌های برق -آبی خاموشی‌های پراکنده در برخی از مناطق اعمال خواهد شد.

با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌شود به منظور پایداری شبکه، بنا به دستور مرکز کنترل، در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی و موردی به مدت ۱۲۰ دقیقه اعمال خواهدشد که مطابق برنامه زمانبندی به اطلاع شهروندان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشترکان می‌توانند با کلیک روی لینک‌های زیر از جزئیات خاموشی‌های برق مطلع شوند.

 

جدول خاموشی روز یکشنبه

 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق مازندران وزارت نیرو خاموشی شهرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اولیه موقوفات در شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد و گفت: شهروندانی که تاکنون به دلایل مختلف با موقوفات قرارداد اجاره نداشتند، اکنون با این معافیت می‌توانند بدون پرداخت پذیره به راحتی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه بسیاری از اراضی و املاک شهری و روستایی در استان موقوفه هستند و ساکنین این املاک باید قرارداد اجاره با موقوفه داشته باشند، افزود: هنگام انعقاد قرارداد اولیه و نقل و انتقال، پذیره‌های مختلفی برابر قانون و آیین‌نامه‌ها از شهروندان دریافت می‌شده که در برخی موارد پرداخت این مبالغ برای مردم امکان‌پذیر نبوده که با پیگیری‌های این اداره‌کل دریافت پذیره برای انعقاد قرارداد اجاره موقوفات شامل معافیت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: معافیت‌های اعلامی متفاوت بوده که با توجه به ماهیت پرونده از صفر تا ۱۰۰ درصد قابل اعمال است.

حیدری با تاکید بر اینکه این معافیت تنها برای استان مازندران لحاظ شده و مردم استان از این فرصت بهره‌گیری و اقدام به انعقاد قرارداد کنند، افزود: این معافیت‌ها و تخفیف‌ها دائمی نیست و بهتر است شهروندانی که از اراضی وقفی بهره‌برداری می‌کنند به ادارات اوقاف شهر‌های استان مراجعه کرده و از مزایای آن برخوردار شوند.

او با بیان اینکه حدود ۷ هزار موقوفه در مازندران شناسایی شده که شامل مجوز معافیت در پرداخت پذیره شده است، گفت: بسیاری از روستا‌های استان وقفی هستند که تاکنون به دلایل مختلف با ادارات اوقاف قرارداد اجاره نداشته، اما اکنون با این معافیت‌ها می‌توانند بدون پرداخت پذیره به راحتی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی