Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روز از رقابتهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان از ظهر امروز در شهر ورشو آغاز می‌شود که طی آن مدعیان پنج وزن دوم به مصاف هم خواهند رفت.

بر این اساس تیم منتخب کشتی فرنگی ایران که با ۵ کشتی‌گیر و ۲ مربی به این رقابتها اعزام شدند، امروز با مهدی بالی و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم وارد پیکارها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز علی اکبر یوسفی، امیر قاسمی منجزی و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به میدان رفتند که میرزازاده و یوسفی با حضور در فینال شدند و دو مدال طلا و نقره برای کشورمان کسب کردند. ضمن اینکه امیرقاسمی منجزی هم از دور رقابتها حذف شد.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، رقابت‌های بین المللی لهستان برای نمایندگان کشورمان به عنوان انتخابی المپیک ۲۰۲۱ توکیو محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با پنج سهمیه در المپیک شرکت خواهد کرد. پنج سهمیه‌ای که توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان و در ادامه توسط محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم در مسابقات گزینشی ۲۰۲۱ قزاقستان بدست آمد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی تورنمنت بين المللي کسب سهمیه المپیک کشتی فرنگی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت. میرزازاده در دیدار نهایی مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و طلایی شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895589

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امین میرزازاده سنگین وزن طلایی ایران
  • طلای میرزازاده حُسن ختام روز اول؛ ۴ مدال به ایران رسید
  • دومین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • کشتی قهرمانی آسیا: ضرب ۲طلای فرنگی به‌نام ایران / علیزاده و میرزازاده روز اول را شیرین کردند
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند
  • آزادکاران سال جاری عملکرد بهتری داشتند
  • نباید در انتخاب بین حسن یزدانی و قاسمپور دخالت کرد