Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@01:34:32 GMT

خط و نشان کاپیتان تیم ملی عراق برای ایران+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۵۲۱

خط و نشان کاپیتان تیم ملی عراق برای ایران+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، علاء عبدالزهراء کاپیتان تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار حساس با تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برای یوزهای ایرانی خط و نشان کشید.

کاپیتان عراقی در صفحه اینستاگرامش ویدئویی از دو بازی تاریخی عراق با ایران گذاشت که در هر دوی آنها، در پیروزی مقابل تیم ملی کشورمان نقش آفرینی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین رابطه عبدالزهراء در پیامی به هواداران فوتبال عراق اطمینان داد این بار هم برنده می شوند و نوشت: مثل هر باری که انجام می دهیم، دوباره به یاری خداوند برای شادی شما انجام خواهیم داد.

دیدار تیم ملی کشورمان با عراق سه شنبه آینده ساعت ۱۹ برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی ها استاد دور زدن تحریم

به گزارش خبرگزاری مهر آمارهای مؤسسه ورتکسا نشان می‌دهد کشورمان در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ به طور متوسط روزانه ۱.۵۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده که بالاترین میزان از سال ۲۰۱۸ تا کنون به شمار می‌رود. بخش قابل توجهی از افزایش صادرات نفت کشورمان مربوط به فروش بیشتر طلای سیاه به مشتریان چینی بوده است.

افزایش صادرات نفت ایران در واقع نشان دهنده پیچیدگی‌های است که اروپا و آمریکا در اعمال تحریم‌های خود علیه کشورمان با آن روبرو شده‌اند.

فرناندو فریرا، رئیس بخش ریسک‌های ژئوپلیتیک در مؤسسه راپیدان انرژی آمریکا، می‌گوید: ایرانی‌ها استاد دور زدن تحریم‌ها شده‌اند.

اخیراً ژانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، اعلام کرده که ایران به طور کاملاً شفاف در حال صادرات نفت خود است و اگر قرار است جلوی آن گرفته شود باید اقدامات بیشتری انجام شود.

کارشناسان می‌گویند بر توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دولت بایدن از ترس افزایش قیمت نفت علاقه‌ای به اعمال فشار بیشتر در حوزه تحریم نفتی علیه کشورمان ندارد.

کد خبر 6084157 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • ایرانی ها استاد دور زدن تحریم
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق