Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه رأی گیری امروز یکشنبه کنست درباره دولت جدید اسرائیل، هزاران تن در اراضی اشغالی با تجمع مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو در قدس اشغالی، پایان قبضه ۱۲ ساله قدرت توسط وی را جشن گرفتند.

 به نقل از خبرگزاری سما، معترضان با اجرای آهنگ‌هایی​​ خوشحالی خود از بابت پایان قدرت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تجمع برخی تظاهرکنندگان طبل می زدند و برخی لباس‌هایی با عبارات "بی بی برو" بر تن داشتند.

این معترضان از بیش از یک سال گذشته هر هفته تظاهراتی علیه نتانیاهو در قدس و دیگر شهرهای اراضی اشغالی برگزار کرده و برکناری وی از قدرت را خواستار بودند.

یکی از معترضان گفت: "این شب بزرگی است و فردا حتی روز بزرگتری خواهد بود.نتانیاهو فقط تلاش داشت بین ما تفرقه بیندازد و هر بخش جامعه را در مقابل دیگری قرار دهد ، اما فردا ما همگی راست و چپ ، یهودی و عرب متحد خواهیم شد."

این تظاهرات در حالی برگزار شده که امروز یکشنبه کنست برای دادن رای اعتماد به دولت "تغییر" و پایان  ۱۲ سال متوالی نخست وزیری بنیامین نتانیاهو تشکیل جلسه می‌دهد.

پیشتر نتانیاهو تهدید کرده بود که در صورت تشکیل دولت برای براندازی آن تلاش خواهد کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور نتانیاهو به کابینه در مورد ایران

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به وزرای کابینه خود دستور داده تا در مورد ایران هیچگونه اظهارنظر و مصاحبه مطبوعاتی انجام ندهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه دوم با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی هشدار داد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

به دنبال حملات شنبه شب و بامداد یکشنبه ایران به اسرائیل، رسانه‌های خبری از ترس و وحشت ساکنان سرزمین‌های اشغالی از وضعیت پیش آماده خبر دادند.

کد خبر 844412 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را بستند
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیکو را بستند
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت
  • رهبر مخالفان اسرائیل خواستار سرنگونی نتانیاهو شد
  • مقام سابق صهیونیست: ما در غزه بدون هرگونه هدف مشخصی برای خروج گرفتار شدیم / هاآرتص: ادعای ارتش اسرائیل در مورد اینکه فرزندان هنیه در حال رفتن برای عملیات بودند را حتی دشمنان حماس هم باور ندارند/ نداو ارگمن: نتانیاهو شایستگی نخست وزیری را ندارد + عکس و فیل
  • دستور نتانیاهو به کابینه در مورد ایران
  • درخواست مهم جو بایدن از اسرائیل در مورد حمله امشب ایران
  • نتانیاهو در پیام ضبط شده: آماده هر سناریویی هستیم
  • فراخوان لاپید برای مشارکت گسترده در تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو
  • محمدرضا عارف: تمام تلاش مسئولان این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد/ نباید تحت تاثیر تندروهایی قرار گرفت که هیچ نقشی در 8 سال جنگ تحمیلی نداشتند/ هر گاه مسئولان با مردم فاصله گرفتند با شکست مواجه شدیم/ مردم با هیچ کسی تا ابد عقد اخوت نمی‌بندند