Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@16:19:55 GMT

نتایج روز دوم و برنامه بازی‌های امروز یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۶۱۰

نتایج روز دوم و برنامه بازی‌های امروز یورو ۲۰۲۰

روز سوم مسابقات یورو ۲۰۲۰، فردا با برگزاری سه دیدار پیگیری و دیدار نیمه‌نهای جام‌جهانی ۲۰۱۸ این بار در یورو تکرار خواهد شد.

به گزارش مشرق، روز دوم مسابقات یورو ۲۰۲۰، روز گذشته (شنبه - ۲۲ خرداد ماه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و تیم‌های فنلاند و بلژیک مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند؛ یک بازی هم با تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های روز دوم؛ ابتدا تیم‌های ملی ولز و سوئیس از گروه  A به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید. با این نتیجه، تیم ملی ایتالیا در پایان دور نخست مسابقات با ۳ امتیاز صدرنشین گروه ماند. در ادامه نیز تیم ملی فنلاند در اولین دیدار گروه  B در مسابقه‌ای که به خاطر بیهوش شدن کریستین اریکسن و لحظات پر از استرس این اتفاق تبدیل به یکی از بازی‌های عجیب تاریخ رقابت‌های یورو شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم دانمارک گذشت. در آخرین بازی نیز شاگردان روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک با درخشش لوکاکو مهاجم اینتری خود به برتری ۳ بر صفر مقابل تیم ملی روسیه رسیدند تا ضمن کسب اولین برد و صدرنشینی در گروه B، برای تمامی رقبای خود خط و نشان بکشند. لوکاکو با ۲ گلی که در این بازی به ثمر رساند، فعلا در صدر جدول گلزنان یورو ۲۰۲۰ قرار گرفت.

جدول گروه‌های A و B مسابقات یورو ۲۰۲۰ در پایان دور اول بازی‌های این دو گروه به شکل زیر است:

برنامه بازی‌های امروز (یکشنبه - ۲۳خرداد ماه) یورو ۲۰۲۰ به شرح زیر است:

گروه D:

انگلیس - کرواسی؛ ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه ومبلی لندن - داور: دانیله اورساتو از ایتالیا

گروه C:

اتریش- مقدونیه؛ ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه ناسیونالای بخارست - داور: آندریاس اِکبرگ از سوئد

هلند - اوکراین؛ ساعت ۲۳:۳۰، ورزشگاه یوهان کرایف آمستردادم - داور: فلیکس بریش از آلمان

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین تیم ملی روسیه تیم ملی بلژیک تیم ملی دانمارک یورو 2020 یورو ۲۰۲۰ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها