Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از اختصاص ۸۴۰ میلیون ریال به‌منظور تجهیز کارگاه‌های صنایع دستی در دو شهرستان شیروان و جاجرم خبر داد.

محمدرضا قهرمانیان اظهار کرد: این اعتبار برای خرید تجهیزات، برگزاری دوره آموزشی و تقویت کارگاه به‌منظور افزایش تولید و افزایش نیروی انسانی هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ۳۰۰ میلیون ریال برای شهرستان جاجرم و ۵۴۰ میلیون ریال نیز به شهرستان شیروان اختصاص یافته است.

قهرمانیان افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشرفته ویژه شاغلان در راستای کاربردی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی، برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی کوتاه‌مدت و مقدماتی برای علاقمندان، برگزاری دوره‌های آموزشی تولید زنده(به‌آموزی) در رشته‌های شاخص صنایع‌دستی با هدف ارتقاء سطح کیفی تولیدات ازجمله اهم برنامه‌های ما در سال گذشته بوده است.

وی گفت: افزون بر ۱۵ هزار صنعتگر و هنرمند در ۶۱ رشته در زمینه‌ تولید انواع صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند که برخی از تولیدات صنایع‌دستی استان ازجمله سفال و سرامیک، دست بافته‌های داری و انواع زیورآلات به کشورهایی چون لهستان، چین، ترکیه، ایتالیا، لبنان، قطر، کانادا و سوئد صادر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي کارگاه صنایع دستی برگزاری دوره میلیون ریال صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مرتضی زمانی مربی کشتی استان در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.
دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.
در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد