Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: ملی‌پوشان در این ۳ بازی پتانسیل بالقوه را بالفعل تبدیل کردند. با وجود یکسری اتفاقات نشان دادیم، می‌توان هر تیمی را از سرراه برداشت. در ۳ بازی اخیر در فاز دفاع و حمله، خیلی خوب عمل کردیم. از بازیکنان خواهش می‌کنیم در بازی عراق از تمام فرصت‌ها استفاده کنند و اولین موقعیت برابر عراق را آخرین موقعیت بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خداراشکر بازیکنان با هوش بالا و از جان‌شان مایه می‌گذارند.

وی افزود: ما در ۳ مسابقه ۱۶ گل به ثمر رساندیم و از ۳ مسابقه ۹ امتیاز کسب کردیم. با این نتایج تیم ملی ایران، رقبا به ویژه عراق خودشان را جمع و جور کردند. مطمئن باشید عراقی‌ها فشرده بازی می‌کند تا فضای کمتری در اختیار ایران قرار بدهند.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر پرداختن به وضعیت چمن ورزشگاه المحرق کمکی به ما نمی‌کند؛ چرا که محل برگزاری مسابقه تغییر نمی‌کند. ضمن آنکه تیم ملی آنقدر قدرتمند و توانمند است که در زمین مسابقه خودش را ثابت می‌کند. کیفیت چمن برای هر دو تیم به یک شکل است. در حال حاضر همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و از نظر روحی و روانی برنده شویم.

ماجدی در پاسخ به اینکه به عنوان عضو فنی هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی چه نظری دارد، عنوان کرد: رییس فدراسیون و بقیه اعضای هیئت رییسه فدراسیون اگر بازیکن نبوده‌اند به شکل مدیر، داور و… در حوزه فوتبال فعال بوده‌اند. بنده هم به عنوان عضو کوچکی همراه این عزیزان در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال حضور دارم در کشور ما فوتبال نتیجه‌گرا و زود بازده است. اسکوچیچ هم در ۶ مسابقه‌ای که روی نیمکت تیم ملی بوده، برنده از میدان خارج شده و تیم را جمع و جور کرده است. بنابراین وی تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از همه کارشناسان، اصحاب رسانه و هواداران گرانقدر تیم ملی خواهشمندم برای ملی‌پوشان دعا کنند و انرژی مثبت برای آنها بفرستند. در حال حاضر موقعیت و فرصتی برای قضاوت تیم ملی نیست، همه با هم با نگاه ملی به بازی عراق چشم دوخته‌ایم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. حتی با نگاه شدید منتقدانه، بعد از بازی عراق می‌توان درباره شرایط تیم ملی و اسکوچیچ نظر داد. چرا که الان ملی‌پوشان به انرژی مثبت ما نیاز دارند. بیشتر بخوانید: ماجدی: هنوز در دیپلماسی داخلی ضعف داریم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هیئت رییسه فدراسیون حال حاضر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس و مهم از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال در استادیوم هزاع بن زاید میهمان تیم فوتبال العین است و امیدوارم است تا با کسب نتیجه لازم، کار راحتی در مسابقه برگشت داشته باشد.

ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الهلال که توانسته است در این فصل نتایج فوق العاده درخشانی کسب کرده و با ثبت پیروزی‌های متوالی نام خود و تیمش را وارد کتاب رکوردهای گینس بکند، اسامی ۱۱ بازیکن مورد نظرش را برای این مسابقه اعلام کرد.

در غیاب یاسین بونو که به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از بازیکنان خارجی در مسابقه رفت غایب است، ژسوس به محمد العویس اعتماد کرده تا سنگربان تیم ملی عربستان در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته و وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده بگیرد.

در خط دفاعی و به مانند اکثر بازی‌های این فصل، کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع جنجالی و پرحاشیه الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. همچنین سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه بار دیگر در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک توانمند و خارجی خود تکیه کرده است. سرگئی میلینکوویچ ساویچ بازیکن صربستانی که در این فصل عملکرد بی‌نظیری داشته و یکی از ستون‌های تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوز به میدان می‌روند و وظیفه تقابل با خط هافبک العین را بر عهده دارند.

در ادامه شاهد حضور چهار مهره هجومی در ترکیب اصلی آبی‌های ریاض هستیم. سالم الدوسری مرد سال فوتبال آسیا و کاپیتان الهلال در پست وینگر چپ، مایکل دلگادو به عنوان وینگر راست بازی می‌کنند. عبدالله الحمدان در غیاب الکساندر میتروویچ در خط حمله قرار گرفته و پشت سر او مالکوم برزیلی بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی