Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:43:13 GMT

رأی اولی های قم در حرم حضرت معصومه(س) گردهم آمدند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۸۳۹

رأی اولی های قم در حرم حضرت معصومه(س) گردهم آمدند

ایسنا/قم همزمان با آغاز دهه کرامت جشن «دختران آفتاب- نوجوانان رأی اولی» به عنوان یکی از برنامه‌های جشنواره فدای دخترم، در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

همزمان با آغاز دهه کرامت جشن«دختران آفتاب- نوجوانان رأی اولی » با حضور حدود ۲۰۰ نفر از دختران فعال رواق نوجوان آستان مقدس بانوی کرامت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ظهر امروز در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم جشن خانم فخر روحانی، استاد حوزه علمیه خواهران و کارشناس معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با محوریت شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها، انتخابات و رسالت دختران امروز در میدان ولایت مداری و انتخابات برای دختران نوجوان حاضر در جلسه سخنرانی کرد.

این کارشناس معارفی مهم‌ترین رسالت دختران را دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد، گفت: مهم‌ترین رسالت امروز بانوان و دختران دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات است، چراکه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران حرم است و برای حراست از این حرم و حفاظت از ولایت ائمه معصوم باید از این حرم حفاظت و حراست شود.

مداحی حسن شالبافان، شعر خوانی با محوریت شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها از سوی مجید تال و خانم اشعری، شاعر اهل بیت (علیه‌السلام) و گفت و گو با دختر شهید سردار شعاعی از دیگر برنامه‌های این مراسم جشن بود که به صورت زنده از شبکه دو سیما برای دختران نوجوان ایران اسلامی پخش شد.

لازم به ذکر است، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه‌های متنوعی را برای دختران و بانوان از طریق کانال «معصومانه»، «آستان مهر» و «شده‌ام ۹ ساله» در نظر گرفته است که بانوان و دختران با عضویت در این کانال‌های مجازی می‌توانند در برنامه‌های دهه کرامت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سلام الله علیها حضرت معصومه بانوی کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد