Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:20:15 GMT

نظارت شرعی بر آبزیان به شیلات واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۸۸۹

نظارت شرعی بر آبزیان به شیلات واگذار شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان گفت: جلسه هم اندیشی نظارت بر صید شرعی آبزیان و مسائل پیرامون آن با حضور مدیرکل دامپزشکی خوزستان، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران ذیربط برگزار شد.

او افزود: همواره بر تامین سفره حلال و تغذیه سالم به شهروندان تاکید می‌شود و امیدواریم با ارتقای سطح خدمات و نظارت، سطح اطمینان مردم از امر نظارت شرعی بر آبزیان را هرچه بیشتر فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوعلی بیان داشت: واگذاری اختیارات نظارت شرعی بر آبزیان از اداره کل دامپزشکی خوزستان به اداره کل شیلات انجام شد و قوانین شرعی در استان‌ها باید یکسان اجرایی شود.

مدیرکل شیلات خوزستان، بحث آموزش و آگاهی بخشی به صیادان و ناظران شرعی را مهم برشمرد و گفت: فرهنگ سازی غذای حلال به مثابه بیمه کردن جامعه است و افرادی که در این حوزه تاثیر گذارند از قانون صید، فرآوری و عرضه حلال آبزیان آگاه باشند و در ترویج آن کمک کنند.

ابوعلی با اشاره به اینکه مقاومت و تخلفاتی اغلب در این حوزه صورت می‌گیرد، گفت: به منظور اجرایی شدن دستورالعمل صید، فرآوری و عرضه حلال آبزیان آمادگی کامل این اداره کل را اعلام می‌دارم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبزی پروری صید آبزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری مفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: تمامی این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.

دهقانی بیان کرد: تمامی هزینه این اعتبارات توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده و هزینه می‌کنند، نظارت می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم