Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:29:02 GMT

توقیف ۴ تن گوشت بدون مجوز بهداشتی در بهار

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۸۹۳

توقیف ۴ تن گوشت بدون مجوز بهداشتی در بهار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های ارتباطی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴ تن گوشت مرغ غیر بهداشتی که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و در بررسی‌ها مشخص شد، راننده خودرو هیچگونه مدراک و مجوز قانونی برای انتقال این محموله ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، گفت: حمل و توزیع این گونه محموله‌ها باید با مجوز قانونی و خودرو‌های مخصوص انجام شود و نیروی انتظامی با هرگونه اخلال در سلامت غذایی شهروندان با جدیت برخورد می‌کند.

سرهنگ نوری ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تردد مواد غذایی غیر بهداشتی و غیرمجاز، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم