Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در جلسه کنترل پروژه فیبر نوری که با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و نماینده شرکت مخابرات ایران برگزار شد، گفت: با توجه به ابلاغ پروژه ۶۵۰ کیلومتر فیبر نوری روستایی (تار) در سال ۱۳۹۷ به شرکت مخابرات، ضروری است نسبت به اجرایی شدن فاز‌های متوقف آن اقدام عاجل صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در ماه‌های گذشته شاهد اجرای عملیات طرح فیبر نوری مسیر شهرستان‌های ساری به طول ۴۷ کیلومتر و گلوگاه به طول ۸۴ کیلومتر بوده ایم و همراهی مجموعه مدیران وزارت ارتباطات برای اتمام این پروژه بیش از پیش وجود دارد.

حمیدی پور مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه، بر ارائه برنامه زمان بندی شده اجرای پروژه در اسرع وقت تاکید کرد.

آمویی نماینده شرکت مخابرات ایران با اشاره به عزم شرکت مخابرات ایران بر اجرای این پروژه حیاتی، گفت: حمایت‌های مالی و تجهیزاتی به مخابرات منطقه مازندران صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات مازندران فیبر نوری شرکت مخابرات ایران شرکت مخابرات فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات در خصوص پروژه توسعه فیبر نوری (نجما) در استان تا پایان شهریور ماه 22 هزار و 344 خانوار در شهرهای ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد ، شاهدیه و یزد تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

مدیر مخابرات گفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه تا پایان شش ماهه ی سال جاری  8 هزار و 620 مشترک اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری با پهنای باند بالای 50Mb/s به این پروژه متصل شوند.

گفتنی است تاکنون 9 هزار و452 مشترک تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری و تعداد 4 هزار و 361 مشترک اینترنت پرسرعت (تانوما) در سطح استان دایر شده است.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد