Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: استفاده از ظرفیت خیرین می‌تواند کمبود خوابگاه متاهلی را جبران کند.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه ریزی‌ها برای افزایش ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی گفت: مجلس شورای اسلامی قانونی را تصویب کرده است که بر اساس این قانون باید ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی  در سال جاری افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سازمان امور دانشجویان متولی اصلی افزایش ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی است و باید برای حل این مشکل برنامه مدونی برای ساخت و ساز خوابگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین را داشته باشد.

معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به تاکید بر افزایش ظرفیت این خوابگاه ها اضافه کرد: معاونت فرهنگی وزارت علوم از این بابت که یکی از ضرورت‌هایی که برای دانشجویان متاهل وجود دارد، دغدغه اسکان دانشجویان است. اکثر  دانشجویان متاهل که در مقطع تحصیلات تکمیلی  تحصیل می کنند در شهر دیگری اقامت دارند، طبعا برای این که دوره‌های تحصیلی و علمی خودشان را پشت سر بگذارند باید امکانات لازم برای اسکان این دانشجویان فراهم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه متاهلی غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم سازمان امور دانشجویان فرهنگی وزارت علوم خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان