Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:16:29 GMT

ائتلاف مردمی «ری قوی، قبله تهران»  اعلام موجودیت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۹۱۵

ائتلاف مردمی «ری قوی، قبله تهران»  اعلام موجودیت کرد

به گزارش ایرنا، در این جلسه که تعدادی از مسئولان اسبق شهرستان ری، معتمدین و کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران حضور داشتند، بر ضرورت ارائه لیستی مستقل با استفاده از ظرفیت فرزندان و یاران ری برای این انتخابات تاکید شد.
در این نشست، هدف اصلی از تشکیل این ائتلاف توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو ‌و تلاش برای تحقق مطالبه به حق مردم ری در جهت هویت بخشی به شهرستان ری فارغ از نگاه های سیاسی عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه، با اشاره به مشکلات و معضلات عدیده ای که بدلیل همجواری، از سوی تهران بر دوش «ری» گذاشته شده و عدم تخصیص مناسب بودجه و امکانات شهری طی سالیان اخیر به این منطقه، بر تلاش برای نقش آفرینی در تصمیمات مدیریت کلان شهر تهران با ورود هرچه بیشتر فرزندان ری به شورای شهر تهران تاکید گردید.  
در این نشست مقرر شد، لیست کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف که از تخصص های مختلف، با توان علمی و اجرایی مناسبی است، بزودی منتشر شود.
گفتنی است، در این جلسه با رای قاطع حاضرین امیرحسین باقرنژاد (فرماندار اسبق ری) به عنوان رییس، علی کفایی محمد نژاد (شهردار اسبق منطقه ۲۰) به عنوان نایب رییس، مرتضی فغانی (فعال فرهنگی) به عنوان دبیر و سخنگو، حسین جان بزرگی(فعال اجتماعی) به عنوان خزانه دار، مجتبی شاه آبادی(فعال فرهنگی) عضو اصلی و ابراهیم مداحی عضو علی البدل شورای راهبردی این ائتلاف انتخاب شدند و مسئولین برخی از کارگروه های این ائتلاف نیز تعیین گردیدند، که اسامی آنان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
شایان ذکر است، علاقمندان به حضور در لیست انتخاباتی این ائتلاف فراجناحی و خودجوش مردمی و فعالیت در ارکان مختلف آن می‌توانند از طریق آیدی https://t.me/R_Faghani حداکثر تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۰ اعلام آمادگی کنند.

برچسب‌ها شهرستان ری انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرستان ری انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اکبر پورات در همایش تجلیل از معاونان فرمانداران و بخشداران سراسر استان بوشهر با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در ماموریت‌های محوله تاکید و اظهار کرد: نقش بی‌بدیل مردم در تحقق دستاورد‌های نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و موثر در صحنه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: در ۱۱ اسفند سال گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و تحقق ۴ مولفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در استان بودیم و در این بین تلاش‌های مسئولان و دست‌اندرکاران برای اجرای کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آرای مردم شایسته قدردانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان این‌که دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت مردم در انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، بیان کرد: برگزاری مستمر برنامه‌های تبیینی و با رویکرد امیدآفرینی اقدام موثری بود که در سطح بخش‌ها و روستا‌های استان برای مقابله با این ترفند دشمنان انجام شد و بابصیرت مردم دشمنان به اهداف و نقشه‌های شوم خود نرسیدند.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان و برنامه‌ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه‌های امسال برای تحقق شعار سال را از مهمترین اولویت‌های استان دانست و تاکید کرد: استفاده از تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

در پایان این همایش از از معاونان فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال گذشته نقش‌آفرینی کردند تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توسعه استان کرمان نیازمند راهبرد‌های اساسی در اتخاذ تصمیمات مطلوب و کلان
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • تعطیلات نوروزی در قبله تهران