Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:21:32 GMT

افتتاح و بهره‌برداری ۹ طرح کشاورزی در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۹۸۵

افتتاح و بهره‌برداری ۹ طرح کشاورزی در اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری ۹ طرح کشاورزی به مناسبت هفته جهادکشاورزی در این شهرستان خبر داد.

محمدکرم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: این پروژه ها در زمینه های مختلف چون احداث گلخانه، قنات، بره پرواری، آبرسانی کم فشار، پل و راه بین مزارع در مجموع با اعتباری افزون بر ۵۳ هزار و ۹۶۰ میلیون ریال در هفته جهادکشاورزی در این شهرستان افتتاح خواهد شد و به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با افتتاح و بهره برداری این تعداد پروژه در ۱۲ روستای سطح شهرستان برای ۱۰۲ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده و ۱۶۱ خانوار از این طرح ها در سطح روستاها بهره مند می شوند، ادامه داد: از مجموع اعتبارات هزینه شده برای این تعداد طرح قابل افتتاح و بهره برداری شهرستان، اعتباری افزون بر ۸۴۵۰ میلیون ریال از محل آورده متقاضی، اعتباری افزون بر ۲۹ هزار و ۷۱۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی بوده است.

مرادی خاطرنشان کرد: از ۹ طرح قابل افتتاح، سه طرح به پروژه های راه های بین مزارع در سه روستای بادخوره، نجف آباد و طویلان سفلی اختصاص دارد که برای این تعداد طرح با اشتغالزایی ۵۰ نفر و با بهره مندی ۹۰ خانوار و بهره مندی شش روستا اعتباری افزون بر ۳۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به دو طرح احداث گلخانه در مجموع با حجم کار ۸۱۸۲ مترمربع با اعتباری افزون بر ۲۵ هزار و ۸۶۰ میلیون ریال اضافه کرد: این دو طرح با اشتغالزایی هشت نفر و با بهره مندی چهار خانوار در روستای موسی آباد شهرستان در هفته جهاد کشاورزی افتتاح شده و به بهره برداری خواهند رسید.

مرادی در ادامه از افتتاح و بهره برداری واحد ۷۰۰ راسی بره پرواری روستای جنت آباد در هفته جهاد کشاورزی خبر داد و گفت:این طرح همزمان با دیگر طرح های کشاورزی شهرستان با اشتغال زایی چهار نفر و با اعتباری افزون بر ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال از محل آورده متقاضی و تسهیلات بانکی افتتاح خواهد شد.

وی طرح آبرسانی کم فشار روستای میوله را از دیگر پروژه های قابل بهره برداری این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح فوق با بهره مندی ۲۰ خانوار به طول ۳.۵ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۸۱۰۰ میلیون ریال برای ۱۰ نفر از اهالی روستا اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

مرادی در پایان یادآور شد: پل روستای وندرآباد با اشتغالزایی ۲۰ نفر و بهره مندی ۲۵ خانوار با اعتبار ۲۰۰۰ میلیون ریال و قنات روستای چشمه قنداب با اشتغال ۱۰ نفر و بهرمندی ۲۰ روستا با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح شهرستان در هفته جهادکشاورزی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها جهاد كشاورزي هفته جهاد کشاورزی قنات اشتغال طرح کشاورزی بهره برداري کشاورزی افتتاح و بهره برداری اعتباری افزون میلیون ریال از محل بهره مندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • بهره برداری از مرکز پرتودهی گاما در اردبیل
  • ۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان