Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:23:38 GMT

دیدار ولیعهد ابوظبی و نیچروان بارزانی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۰۸۷

دیدار ولیعهد ابوظبی و نیچروان بارزانی

ولیعهد ابوظبی و رئیس اقلیم کردستان عراق با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در کاخ «شاطئ» با نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق که به امارات سفر کرده است، دیدار کرد.

نیچروان بارزانی در جریان این دیدار به بررسی روابط و همکاری بین امارات و عراق به ویژه اقلیم کردستان در زمینه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، رشد و توسعه‌ای، انسانی و بهداشتی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تحولات در عرصه کرونا در اقلیم کردستان، تلاش‌ها و همکاری بین دو کشور جهت ممانعت از پیامدهای انسانی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

محمد بن زاید آل نهیان و نیچروان بارزانی در خصوص تحولات منطقه و تلاش‌های صورت گرفته در خصوص آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این دیدار حمدان بن محمد، حاکم دبی، محمد بن حمد بن طحنون، رئیس شورای مدیریتی شرکت فرودگاه‌های ابوظبی، علی بن حماد الشامسی، معاون دبیرکل شورای عالی امنیت ملی، محمد مبارک المزروعی، معاون دبیرکل دفتر ولیعهد ابوظبی و انور قرقاش، مشاور رئیس امارات در امور دیپلماتیک حضور داشتند.

از طرف عراقی نیز فوزی توما، رئیس دفتر ریاستی اقلیم کردستان، فلاح مصطفی بکر، مشاور رئیس اقلیم و مظفر الجبوری‌، سفیر عراق در امارات حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولیعهد ابوظبی نیچروان بارزانی نیچروان بارزانی ولیعهد ابوظبی اقلیم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان در این بازدید گفت: ظرفیت‌های متعدد استان نوید بخش آینده‌ای بهتر برای مردمان این استان است.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: هدف از سفر به این روستا شناخت ظرفیت‌ها و نیاز‌های مردم این منطقه و انتقال آن به مسئولین ذیربط است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • روابط ما با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • روابط با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است