Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: طبق اعلام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تا پایان هفته جاری 160 میلیارد تومان از منابع تبصره 19 بودجه دولت به شهرداری تهران بابت خرید 50 دستگاه اتوبوس برقی، پرداخت خواهد شد.
محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در گفت‌وگو با شهر، درباره وضعیت خرید اتوبوس‌های برقی، بیان کرد: مقرر شده است که از محل تبصره 19 بودجه دولت، 160 میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر نامه تخصیص این مبلغ از حساب خزانه داری کل به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده است.
او با بیان اینکه شهرداری پیگیر کارها برای به سرانجام رسیدن خرید 50 دستگاه اتوبوس برقی است، گفت: احتمالاً در هفته آینده 160 میلیارد تومان پول به حساب شهرداری تهران واریز می‌شود.
به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه؛ پس از تخصیص این مبلغ، پول به پیمانکار برنده پرداخت خواهد شد و پیمانکار موظف است که طی زمان تعیین شده، خط اتوبوس‌های برقی فول الکتریک در مسیر میدان جمهوری به میدان بهارستان را راه اندازی کند.
به گزارش شهر، فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو خرداد سال گذشته در حاشیه مراسم امضای قرارداد نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری تهران، اعلام کرده بود: در این مورد به شهرداری تهران اعلام آمادگی کردیم و تفاهماتی نیز انجام دادیم تا بتوانیم این ظرفیت را برای کشور فراهم آوریم. بخش عمده‌ای از اهداف ما این است که بتوانیم محیط زیست را به محیط زیستی سبز تبدیل کنیم که یکی از اقدامات ما در این حوزه حرکت به سمت ارتقای محصولات است‌.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران