Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش وزن اول المپیکی کشتی آزاد تاکید می‌کند که دلیل شکستش در جام زیلکوفسکی آسیب دیدگی و حضور در این رقابت‌ها در فشار تمرینات بوده است. - اخبار ورزشی -

رضا اطری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در موردش چهارمی‌اش در مسابقات زیلکوفسکی لهستان اظهار داشت: پایم آسیب دیده بود، مینیسکم در همان کشتی اول کش آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چه شد و چرا بدنم اینطور بود. اصلا بدنم راه نمی‌افتاد. فکر می‌کنم چون در فشار تمرینات بودم این وضعیت برایم ایجاد شد.

وی ادامه داد: همه بچه‌ها از ابتدای این اردو تمرینات‌شان را سبک کردند اما من تا دو روز قبل از پرواز طبق روال تمرین کردم و فشار تمرینی هم بالا بود.

اطری با اشاره به اینکه اغلب حریفانش در این جام کشتی گیران 57 کیلویی بودند که یک وزن بالاتر کشتی می‌گرفتند، تاکید کرد: بیشتر حریفانم در لهستان المپیکی بودند. به هرحال در سه وزنی که برای شان جنبه انتخابی داشت، بچه‌ها در اردوی اخیر تمرین سبک کرده بودند اما من فکر می‌کنم به خاطر وضعیت تمرینی‌ام در ورشو خوب کار نکردم.

این کشتی گیر مازندرانی در خاتمه گفت: باید تا المپیک در اوج آمادگی قرار بگیرم، اینجا اصلا آماده نبودم ولی قطعا تا مسابقات المپیک در وضعیت خیلی بهتری قرار خواهم گرفت.

اسامی تیم کشتی آزاد اعزامی به المپیک توکیو اعلام شد



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی،‌ ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

کد خبر 6081829

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم